AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 .. Hva gjør man med det? Var ute igår, gjorde ikke noe spesielt gærent. Det var en superhyggelig kveld, men idag når jeg tenker tilbake på den så sitter jeg bare og cringer over meg selv og for angst over ting jeg har sagt og bare hvordan jeg var, uten at det egentlig var noe spesielt gærent med det jeg sa. Men litt sånn at man føler man har oversnakket og delt litt mer enn nødvendig, at jeg snakket litt for mye om meg selv. Det var også med en del folk der med en roller som jeg respekterer. Tenker tilbake og liker bare ikke personen jeg var. Hskdjssdgkfjsd hater denne følelsen. Hjelp? Anonymkode: b39a5...23d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Fylleangst er irrasjonell angst og du har helt sikkert ikke sagt noe feil Anonymkode: e00a6...82f 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): .. Hva gjør man med det? Var ute igår, gjorde ikke noe spesielt gærent. Det var en superhyggelig kveld, men idag når jeg tenker tilbake på den så sitter jeg bare og cringer over meg selv og for angst over ting jeg har sagt og bare hvordan jeg var, uten at det egentlig var noe spesielt gærent med det jeg sa. Men litt sånn at man føler man har oversnakket og delt litt mer enn nødvendig, at jeg snakket litt for mye om meg selv. Det var også med en del folk der med en roller som jeg respekterer. Tenker tilbake og liker bare ikke personen jeg var. Hskdjssdgkfjsd hater denne følelsen. Hjelp? Anonymkode: b39a5...23d Du kan trøste deg med at alle som blir litt full har den dagenderpå angsten, også de du snakket med. Jeg husker sjeldent hva andre har sagt/gjort men er alltid veldig bevisst på hva jeg selv har sagt eller gjort på fest, dagen derpå. Så trøst deg med at folk er mest opptatt av seg selv og ikke andre, så det er nok ingen som reflekterer over at du har sagt noe mer dumt de selv føler de har gjort. Anonymkode: c9bcd...7cf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Ikke alle som tåler like godt å drikke. Hvis du har litt tendens til angst fra før så kan dette forsterkes. Ikke stort å gjøre enn å vente til det går over. Anonymkode: f8c54...564
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fylleangst er irrasjonell angst og du har helt sikkert ikke sagt noe feil Anonymkode: e00a6...82f Ja, fylla angst kan man få uansett hva som har skjedd. Tenk om 1 år så betyr det ingenting mer, da ler man av det. Anonymkode: 91e89...ace
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Det er nok ikke uvanlig. Jeg var også ute i går og har tenkt endel på ting jeg gjorde og sa, men har konkludert med at det nok ikke var verre enn det andre har gjort eller sagt. Alle kan bli litt sånn at de deler litt for mye eller gjør litt teite ting. Så lenge man ikke blir direkte slem eller oppfører seg helt forferdelig så tenker jeg at man kan slå seg til ro med at det sikkert bare er noe man kan le litt av 😊 Anonymkode: 24066...b20
drue Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Husker jeg sleit mye med fylleangst i tenårene/begynnelsen av 20-åra. Selv om jeg ikke hadde gjort noe spesielt - kanskje bare snakka litt mye. Nå skal det vanvittig mye til for at jeg får fylleangst, men derimot har jeg en tendens til å bli litt nedfor dagen derpå. Det er helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Jeg får det samme, må bare lære å leve med det. Prøver tenke at alle har nok med seg selv og det de har sagt/gjort. Men har sluttet å drikke meg full, passer alltid på å ha kontroll så jeg husker alt jeg har sagt, får jeg den minste blackout kan jeg konstruere situasjoner og samtaler som ikke har skjedd. Anonymkode: 930d6...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå