Cartman Skrevet torsdag kl 18:17 #61 Del Skrevet torsdag kl 18:17 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 5.31): Eeh... Jeg er singel fordi jeg IKKE ønsker meg kjæreste. Lei av damer, lei av å ha sex, lei av å jakte og date. For et ambivalent spørsmål... Anonymkode: 543e4...394 Godt oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet torsdag kl 18:24 #62 Del Skrevet torsdag kl 18:24 Ha så mye alenetid jeg vil Spise hva og når jeg vil Prompe og rape Se hva jeg vil på TV Jeg blir fort betatt og forelsket, men jeg blir også fort lei av vedkommende. Spennende med nyforelskelse og ny sex. Men deretter drittlei. Har vel noe relasjonsskader antar jeg. Møtte en jeg trodde var den rette. Han er seriøst perfekt på alle måter. Men jeg ble lei. Jeg vil være alene. Har forresten barn. Det er ikke det samme problemet der😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:26 #63 Del Skrevet torsdag kl 18:26 Jeg trives i livet mitt slik det er. For p si det sånn så er det ikke èn ting jeg tenker ville vært bedre med samboer og det er økonomien. Stortrives rett og slett 👌 K40 Anonymkode: 7687a...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #64 Del Skrevet i går, 13:08 Kvinne, 24 år. Har aldri hatt kjæreste eller vært på noe dates eller lignende. Vet ikke helt hva jeg skal svare annet enn at jeg ikke føler noen behov for romantikk eller noe seksuelt i livet mitt. Jeg liker meg veldig godt alene, og det eneste jeg egentlig kan tenke meg å få en partner for er å kjøpe hus, ha noen som kan passe på hunden min når jeg er på jobb, og å ha noen å reise med (da alle vennene mine enten er i forhold og reiser med sine partnere, eller ikke har råd til å reise). Skjønner jo selv at det blir litt dumt å prøve å skaffe seg kjæreste av den grunn. Ønsker ikke barn i framtiden, og nå har jeg bodd alle mine 24 år med folk (foreldrene mine som barn, i kollektiv som voksen) og jeg er dritt lei det, ønsker å bo for meg selv og ikke måtte forholde med til eller bli plaget av andre folk når jeg ønsker å slappe av. Jeg er absolutt åpen for at dette kan forandre seg når jeg blir eldre, kan jo til og med være at jeg faller hodestups for en person en gang i framtiden, men per nå har jeg ingen interesse for det og klarer ikke å se for meg en framtid hvor jeg er i et forhold og er glad. Anonymkode: a80d3...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #65 Del Skrevet i går, 13:53 Mann 28 her som trives best i eget selskap. Akkurat nå har jeg ikke behov for kjæreste. Forhold kan være fint så lenge det varer, men den dagen det tar slutt, sitter man ofte igjen med sorg i ukesvis – og det er ikke noe jeg savner. Anonymkode: e162d...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå