AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Var veldig syk for 2 ukers tid siden, da var jeg sengeliggende med kraftig influensa eller virus enn hva det var. Var syk i 14 dager med feber og kraftig hoste/ slet med pusten. Fikk astmamedisiner fra legen for å hjelpe på pusten (har ikke astma). Nå har jeg vært forkjølet siden det og lett tungpusten og sover dårlig... og idag begynner jeg få vondt i lungene som sist og fryser/ feber følelse.. er så sliten. Er kun 4 mnd på vei men kan jeg få influensa igjen eller hva er dette ? Orker ikke mer 🙈 Anonymkode: 953e2...5ee
Flamme Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Kan helt fint være ny luftveisinfeksjon, ja 💖
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 4 minutter siden, Flamme said: Kan helt fint være ny luftveisinfeksjon, ja 💖 Huff. Trodde man ble litt "immun"... Men får bare holde ut litt til da ❤️ Anonymkode: 953e2...5ee
Flamme Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff. Trodde man ble litt "immun"... Men får bare holde ut litt til da ❤️ Anonymkode: 953e2...5ee Det finnes over 200-400 forkjølelsesvirus i omløp. Man blir kjent med over halvparten når man har barnehagebarn. 😅 Fullt mulig at den ene sykdommen kan ta over for den andre, desverre. Ofte lettere å bli syk igjen når man nettopp har vært dårlig. Masse god bedring og lykke til med resten av graviditeten 🥰 Endret 19. februar 2023 av Flamme
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 1 minutt siden, Flamme said: Det finnes over 200-400 forkjølelsesvirus i omløp. Man blir kjent med over halvparten når man har barnehagebarn. 😅 Fullt mulig at den ene sykdommen kan ta over for den andre, desverre. Ofte lettere å bli syk igjen når man nettopp har vært dårlig. Masse god bedring og lykke til med resten av graviditeten 🥰 Takk men føler på den samme smerten i lungene og hosten igjen. Likt sist... Mulig jeg tar feil... Anonymkode: 953e2...5ee
enkefru Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff. Trodde man ble litt "immun"... Men får bare holde ut litt til da ❤️ Anonymkode: 953e2...5ee Om det var influensa du hadde, er du immun mot den typen lenge, men det er mange andre luftveisinfeksjoner du kan ha pådratt deg, og som kanskje litt redusert etter influensa, vil du oppleve det som tøffere enn vanlig
Flamme Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk men føler på den samme smerten i lungene og hosten igjen. Likt sist... Mulig jeg tar feil... Anonymkode: 953e2...5ee Jeg har vært syk i opp til 6-7 uker med enkelte harde virus. Kan jo være du har fått bronkitt nå?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 1 minutt siden, Flamme said: Jeg har vært syk i opp til 6-7 uker med enkelte harde virus. Kan jo være du har fått bronkitt nå? Ja hoster ikke like mye men kommer mye slim opp og føler blir kvalt til tider spesielt om natten. Men går nok bra. Sikkert bare sliten og for jobber mye Anonymkode: 953e2...5ee
Flamme Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja hoster ikke like mye men kommer mye slim opp og føler blir kvalt til tider spesielt om natten. Men går nok bra. Sikkert bare sliten og for jobber mye Anonymkode: 953e2...5ee Kjenner til følelsen desverre 💖😞
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Husk at kroppen skrur ned immunforsvaret når du er gravid for å ikke angripe fosteret. Var selv sengeliggende i 3 uker av en standard forkjølelse, så det er bare å ta det med ro med god samvittighet. Anonymkode: 72683...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå