AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Jeg er så lei meg fordi jeg føler at jeg har valgt feil mann. Vi har det ikke noe kjekt sammen og sexlivet eksisterer ikke. Vi kysser ikke og gjør aldri noe koselig sammen. Jeg har innsett at mine 35år trenger mer. Vi har ett lite barn sammen og det gjør jo alt mer komplisert. Alle vennene våre har giftet seg og fått flere barn. Jeg føler meg så utrolig mislykket og trenger noen gode støttende råd. Ved samlivsbrudd må vi selge huset og flytte inn i liten leilighet. Synes det er så sårt at barnet vårt må gå gjennom dette. Men jeg tenker hver eneste dag på at jeg ikke elsker mannen min og jeg orker ikke ha det sånn lenger. Anonymkode: 9b4b6...688
Hjelpsom Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Har dere i det hele tatt pratet sammen om hvilke behov du føler at du mangler. Har dere søkt hjelp utad familien? Har du noen gang elsket han? Har han endret seg fra hva han var og du forelsket deg i? Hvis du svarer nei på disse spørsmålene så er det jo åpenbart at du ikke skulle fått barn med han. Du overlever nå uansett i en liten leilighet, det er jo ikke verdens undergang. Men skjønner at det kanskje er lei å vite at du har valgt feil og kommet i denne situasjoen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå