AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Hei. Jeg er en jente på 24 år. Jeg har vært sammen med samboeren min i 5 år. Vi har det kjempefint sammen, men jeg har et problem. Hver gang jeg sier elsker deg til han, ser han alltid bort fra meg og sier elsker deg også. Jeg får aldri blikkontakt med han når vi sier at vi elsker hverandre. Er det et problem her jeg ikke ser, eller er alt fint? Anonymkode: a1148...5b8
Gjest Abendstern Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei. Jeg er en jente på 24 år. Jeg har vært sammen med samboeren min i 5 år. Vi har det kjempefint sammen, men jeg har et problem. Hver gang jeg sier elsker deg til han, ser han alltid bort fra meg og sier elsker deg også. Jeg får aldri blikkontakt med han når vi sier at vi elsker hverandre. Er det et problem her jeg ikke ser, eller er alt fint? Anonymkode: a1148...5b8 Kan være at han er sjenert 🤷♂️
Hjelpsom Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg er en jente på 24 år. Jeg har vært sammen med samboeren min i 5 år. Vi har det kjempefint sammen, men jeg har et problem. Hver gang jeg sier elsker deg til han, ser han alltid bort fra meg og sier elsker deg også. Jeg får aldri blikkontakt med han når vi sier at vi elsker hverandre. Er det et problem her jeg ikke ser, eller er alt fint? Anonymkode: a1148...5b8 Det trenger ikke bety noe. Jeg har bestandig slitt med å bli sett dypt inn i øynene og har måttet trent meg opp til å klare det. I starten følte jeg meg totalt naken og blottlagt og fikk samtidig en følelse av å bli gransket for feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå