AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 De filmene falt virkelig i smak her hjemme, vil gjerne finne flere lignende tegnefilmer. Anonymkode: 77b48...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Med samme stil, mener du animasjonsstil og estetisk uttrykk, handling/tematikk, musikk, eller andre elementer? Det første jeg tenker er relativt nylig utgitte Pixar-filmer, som feks Soul (2020), Coco (2017), Brave (2012), Turning Red (2022) og Inside Out (2015), men det er enormt mye flott animasjon å velge i fra andre produksjonsstudio også Det blir enklere for meg å gi flere anbefalinger hvis jeg vet hva du legger i "stil" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 En annerledes verden var fin synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg synes også de tre filmene du nevner skiller seg ut fra mengden med spesielt vakker animasjon, og fine historier. Men jeg har en fjerde jeg vil plassere i den kategorien: Coco Anonymkode: 22749...9d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 Støtter Coco og Soul. Ellers anbefaler jeg på det sterkeste de vakre animasjonsfilmene The Book of Kells, Song of the Sea og Wolfwalkers, My Fathers Dragon. Alt av samme regissør, og jeg tror han har et par til som helt sikkert også er flotte! Ellers elsker jeg også Studio Ghibli, kan sterkt anbefale alle egentlig 😅 Anonymkode: 5ae6b...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 Coco er min absolutte favoritt i hvert fall ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Del Skrevet 25. februar 2023 Coco er kjempefin, den har vi begynt å se ifm Halloween. 💀🌸 Anonymkode: 8cded...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Del Skrevet 25. februar 2023 Ikke helt det du spør om, men du vil sikkert like Avatar? (Disney+) Den er ikke noe for de aller minste barna, men min sønn er 14 og vi koser oss med den sammen. Anonymkode: 8cded...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Del Skrevet 25. februar 2023 Zootropolis Anonymkode: 8cded...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå