Gå til innhold

Lek - hvem av samme kjønn velger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deltok på dette som en fest-lek. Svarene var ofte farget over roller karakterene hadde hatt for vår del. 

Spørsmålet går til heterofile. Homofile må tenke motsatt - hvilken person av motsatt kjønn.

Du skal svare ut i fra samme kjønn.  Damer svarer ang damer menn ang menn:

1. Nevn de to kjente personene du syntes er penest/mest tiltrekkende av samme kjønns som deg selv

2. Nevn to kjente personer av samme kjønn  som deg selv som du "kunne" hatt sex med

Litt morsomt å se om menn velger de samme mennene som kvinnene ville valgt og motsatt

Anonymkode: 18668...993

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Siden dette er kvinneguiden må en jo svare Andrev Tate og Jordan Peterson. 

Men jeg får heller drodle litt. Jeg synes det er noe ved Clint Eastwood og Robert Redford om det er rollene eller hva det er vet jeg ikke. Nå er jo disse gamlinger og jeg får prøve og bevege meg nedover. George Cloony og Fredrik Skavland var jo greie, men er jo i eldre middelalder så har vi the Rock og Jason Momoa. Men disse har også pasert 40. og er vel ikke på topp da det gjelder utseende lenger. 

Disse berømthetene er litt gamle merker jeg så måtte jeg google Aksel Lund Svindal og han har også passert 40. 

Jeg må nesten komme tilbake til saken merker jeg og begynne å kikke litt på mennene.

Skrevet

Staysman og Rickie Gervais.

Anonymkode: 9f8b6...384

Skrevet

Eva Green og Jessica Alba.  

Skrevet

Dette er jo en superenkel lek for oss bifile! Siden jeg er kvinne, skal jeg bare nevne andre kvinner? 

1. Kate Moennig og 2. Anja Hammerseng-Edin

Anonymkode: 688d8...c2c

Skrevet

Jeg må velge to menn da... Hmmm. 

Nicolai Cleve Broch og Kristoffer Schau. 

Skrevet (endret)

Jason Lee og Kit Harrington

Endret av Entern
Skrevet

Siden du skriver at homofile må tenke motsatt kjønn,så svarer jeg (lesbisk).

Aune Sand og Thorbjørn Harr.

Anonymkode: af331...91d

Skrevet
Flintis skrev (13 minutter siden):

He he. Siden dette er kvinneguiden må en jo svare Andrev Tate og Jordan Peterson. 

Men jeg får heller drodle litt. Jeg synes det er noe ved Clint Eastwood og Robert Redford om det er rollene eller hva det er vet jeg ikke. Nå er jo disse gamlinger og jeg får prøve og bevege meg nedover. George Cloony og Fredrik Skavland var jo greie, men er jo i eldre middelalder så har vi the Rock og Jason Momoa. Men disse har også pasert 40. og er vel ikke på topp da det gjelder utseende lenger. 

Disse berømthetene er litt gamle merker jeg så måtte jeg google Aksel Lund Svindal og han har også passert 40. 

Jeg må nesten komme tilbake til saken merker jeg og begynne å kikke litt på mennene.

Setter pris på entusiasmen. Mer info enn bare navn er jo også bra 

Skrevet

Katherine Hiegl og Laetitia Casta 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

1. Nevn de to kjente personene du syntes er penest/mest tiltrekkende av samme kjønns som deg selv

Blake Lively

Brianne Howey

AnonymBruker skrev (1 time siden):

2. Nevn to kjente personer av samme kjønn  som deg selv som du "kunne" hatt sex med

Hillary Swank

Gwendoline Christie

Skrevet
Rosa Dartle skrev (7 minutter siden):

Blake Lively

Brianne Howey

Hillary Swank

Gwendoline Christie

Syntes det er litt artig at valget ikke er de samme to. Derav de to spørsmålene. 

Jeg ville nok helst hoppet til sengs med en dame som fremstod spennede heller enn bare slående vakker. 

Skrevet

Anja Hammerseng-Edin og Katherine Moennig. Og da spesielt Anja, hun er jo helt nydelig.

Anonymkode: 3bcc9...18f

• Hjerte 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

James Maslow og Tom Ellis

- lesbisk kvinne 

Anonymkode: 9c112...6d0

Skrevet

Mest tiltrekkende: Felicia Day og Britt Scott Clark

Både pga utseende og roller/interesser.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 20.19):

Deltok på dette som en fest-lek. Svarene var ofte farget over roller karakterene hadde hatt for vår del. 

Spørsmålet går til heterofile. Homofile må tenke motsatt - hvilken person av motsatt kjønn.

Du skal svare ut i fra samme kjønn.  Damer svarer ang damer menn ang menn:

Litt morsomt å se om menn velger de samme mennene som kvinnene ville valgt og motsatt

Her blir der jonsamme svar på 1 og 2.

Mila Kunis og Miley Cyrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...