AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Deltok på dette som en fest-lek. Svarene var ofte farget over roller karakterene hadde hatt for vår del. Spørsmålet går til heterofile. Homofile må tenke motsatt - hvilken person av motsatt kjønn. Du skal svare ut i fra samme kjønn. Damer svarer ang damer menn ang menn: 1. Nevn de to kjente personene du syntes er penest/mest tiltrekkende av samme kjønns som deg selv 2. Nevn to kjente personer av samme kjønn som deg selv som du "kunne" hatt sex med Litt morsomt å se om menn velger de samme mennene som kvinnene ville valgt og motsatt Anonymkode: 18668...993
Flintis Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 He he. Siden dette er kvinneguiden må en jo svare Andrev Tate og Jordan Peterson. Men jeg får heller drodle litt. Jeg synes det er noe ved Clint Eastwood og Robert Redford om det er rollene eller hva det er vet jeg ikke. Nå er jo disse gamlinger og jeg får prøve og bevege meg nedover. George Cloony og Fredrik Skavland var jo greie, men er jo i eldre middelalder så har vi the Rock og Jason Momoa. Men disse har også pasert 40. og er vel ikke på topp da det gjelder utseende lenger. Disse berømthetene er litt gamle merker jeg så måtte jeg google Aksel Lund Svindal og han har også passert 40. Jeg må nesten komme tilbake til saken merker jeg og begynne å kikke litt på mennene.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Staysman og Rickie Gervais. Anonymkode: 9f8b6...384
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Dette er jo en superenkel lek for oss bifile! Siden jeg er kvinne, skal jeg bare nevne andre kvinner? 1. Kate Moennig og 2. Anja Hammerseng-Edin Anonymkode: 688d8...c2c
Hannah80 Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Jeg må velge to menn da... Hmmm. Nicolai Cleve Broch og Kristoffer Schau.
Entern Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 (endret) Jason Lee og Kit Harrington Endret 19. februar 2023 av Entern
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Siden du skriver at homofile må tenke motsatt kjønn,så svarer jeg (lesbisk). Aune Sand og Thorbjørn Harr. Anonymkode: af331...91d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 Flintis skrev (13 minutter siden): He he. Siden dette er kvinneguiden må en jo svare Andrev Tate og Jordan Peterson. Men jeg får heller drodle litt. Jeg synes det er noe ved Clint Eastwood og Robert Redford om det er rollene eller hva det er vet jeg ikke. Nå er jo disse gamlinger og jeg får prøve og bevege meg nedover. George Cloony og Fredrik Skavland var jo greie, men er jo i eldre middelalder så har vi the Rock og Jason Momoa. Men disse har også pasert 40. og er vel ikke på topp da det gjelder utseende lenger. Disse berømthetene er litt gamle merker jeg så måtte jeg google Aksel Lund Svindal og han har også passert 40. Jeg må nesten komme tilbake til saken merker jeg og begynne å kikke litt på mennene. Setter pris på entusiasmen. Mer info enn bare navn er jo også bra Anonymkode: 18668...993
Rosa Dartle Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Nevn de to kjente personene du syntes er penest/mest tiltrekkende av samme kjønns som deg selv Blake Lively Brianne Howey AnonymBruker skrev (1 time siden): 2. Nevn to kjente personer av samme kjønn som deg selv som du "kunne" hatt sex med Hillary Swank Gwendoline Christie
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 Rosa Dartle skrev (7 minutter siden): Blake Lively Brianne Howey Hillary Swank Gwendoline Christie Syntes det er litt artig at valget ikke er de samme to. Derav de to spørsmålene. Jeg ville nok helst hoppet til sengs med en dame som fremstod spennede heller enn bare slående vakker. Anonymkode: 18668...993
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 Anja Hammerseng-Edin og Katherine Moennig. Og da spesielt Anja, hun er jo helt nydelig. Anonymkode: 3bcc9...18f 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 James Maslow og Tom Ellis - lesbisk kvinne Anonymkode: 9c112...6d0
Myrmica Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 Mest tiltrekkende: Felicia Day og Britt Scott Clark Både pga utseende og roller/interesser.
Sølvi Normalbakken Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 20.19): Deltok på dette som en fest-lek. Svarene var ofte farget over roller karakterene hadde hatt for vår del. Spørsmålet går til heterofile. Homofile må tenke motsatt - hvilken person av motsatt kjønn. Du skal svare ut i fra samme kjønn. Damer svarer ang damer menn ang menn: 1. Nevn de to kjente personene du syntes er penest/mest tiltrekkende av samme kjønns som deg selv 2. Nevn to kjente personer av samme kjønn som deg selv som du "kunne" hatt sex med Litt morsomt å se om menn velger de samme mennene som kvinnene ville valgt og motsatt Anonymkode: 18668...993 Her blir der jonsamme svar på 1 og 2. Mila Kunis og Miley Cyrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå