Gå til innhold

Kan attraktive menn og kvinner BARE bli venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde kjæreste og han/hennes venn var veldig kjekk, hadde du følt deg truet da, og tror du at fine folk kan kun bli venner eller tror du at de kommer til å like hverandre til slutt?

Anonymkode: cc600...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt hva slags relasjon de ønsker og hvordan denne vennen behandler deg som kjæreste. Da jeg var singel student var min beste venn en fyr som hadde kjæreste (de er fortsatt sammen). Han var litt hobbypsykolog og rådgiver for meg og vi tilbrakte en del tid sammen, men vi var også en del av en større vennegjeng. Jeg ble også god venn med kjæresten hans og i dag er jeg og hun nærere venner. 

Vennskapet forandret karakter da jeg møtte mannen min. Det ble mer naturlig å støtte meg på ham. Vi er fortsatt gode venner, men vi har begge barn nå, så vi treffes ikke voldsomt ofte. 

Anonymkode: 19bd9...a6e

Skrevet

Nei, hadde ikke følt meg truet. Ja, attraktive mennesker kan være venner. 

Skrevet

JA!! 

Anonymkode: e7244...6b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du hadde kjæreste og han/hennes venn var veldig kjekk, hadde du følt deg truet da, og tror du at fine folk kan kun bli venner eller tror du at de kommer til å like hverandre til slutt?

Hadde følt meg mer truet av å tenke at kjærestens venn var hans optimale match personlighetsmessig. Det er personligheten folk elsker, selv om utseendet hjelper litt.

Anonymkode: 8b099...9d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, menn og kvinner kan aldri være bare venner

Anonymkode: 2318a...866

• Liker 2
Skrevet

Kan du se for deg en person av motsatt kjønn, som du synes er tiltrekkende, som du ikke ønsker å være i et forhold med?

Der har du svaret ditt.

Anonymkode: a1657...148

Skrevet

Vi har aldri, under noen omstendighet, rett til å reguler hvem andre er venn med.
Selvfølgelig kan folk være venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...