Gå til innhold

savner en jeg avviste for over ett år siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å tenke en del på en fyr jeg avviste for en stund tilbake. hvorfor jeg tenker på han nå, aner jeg ikke. selvom jeg føler dating og sexlivet mitt går på skinner.

har noen rare tanker om å ta kontakt igjen, men herregud. skal jeg bare komme krypende tilbake?

Anonymkode: dcea3...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er en grunn til du forlot. 
jeg ghosta en fordi jeg hadde dårlig magefølelse, og jeg tenkte mye på han så jeg gikk tilbake, og han endte opp med å gjøre meg sykt dirt. Aldri igjen.

Anonymkode: 907ce...27c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker innimellom på mange folk. Betyr ikke at det er lurt å prøve sammen igjen. 

Anonymkode: 015c7...19c

Skrevet

Savner hun jeg dumpa for 4 år siden. 
nå er hun gift og har barn. 
jeg alene , skilt og føler meg ensom. 
ville kontaktet personen om det ikke var noe galskap / røde flagg inne i bildet 

Anonymkode: 96447...4a8

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

har begynt å tenke en del på en fyr jeg avviste for en stund tilbake. hvorfor jeg tenker på han nå, aner jeg ikke. selvom jeg føler dating og sexlivet mitt går på skinner.

har noen rare tanker om å ta kontakt igjen, men herregud. skal jeg bare komme krypende tilbake?

Anonymkode: dcea3...30e

Hvis du ikke var klar til noe mer med han for ett år siden, men nå føler at du vil prøve igjen er det jo ikke å komme krypende tilbake. Du sier ikke hvorfor du aviste han, så da er det jo ikke godt å vite. Du var en annen person da og en ny nå. Vi er jo summen av våre opplevelser og er ikke den samme hele livet ut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og en mann ghostet hverandre etter kanskje 2-3 måneders sporadisk dating. Så traff vi hverandre igjen tilfeldig, og begynte å date igjen. Nå er vi samboere.
Du taper ikke noe på å ta kontakt igjen.

Anonymkode: 9965b...1e3

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg og en mann ghostet hverandre etter kanskje 2-3 måneders sporadisk dating. Så traff vi hverandre igjen tilfeldig, og begynte å date igjen. Nå er vi samboere.
Du taper ikke noe på å ta kontakt igjen.

...Vi traff hverandre igjen tilfeldig nesten et år senere, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...