Den Sagnomsuste Skrevet 28. februar 2023 #21 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) ♥ skrev (19 timer siden): Jeg har også HRM Dual. Kjøpte et mer fancy for noen år tilbake (run - et eller annet) som måler forskjellig som jeg aldri benytter meg av, men ble ikke venn med det. Dessuten kunne det bare håndvaskes, det lukter gammelt lik av båndet uansett hva jeg gjør. Det eneste jeg egentlig bryr meg om er nøyaktig pulsmåling og at det kan kobles til både klokke og mølle. Så da bruker jeg det gamle beltet og er happy med det. Maskinvaskbart er det også. Kan det være at du har Garmin hrm pro pluss? Den er det ikke mulig å vaske i vaskemaskin ihvertfall, men den kan til gjengjeld brukes under svømming (har også brukt den i basseng tidligere). For min del ble løsningen på luktproblematikk bare å bruke den en gang i bassenget i ny og ne. Når det er sagt så bruker jeg sjeldent belte nå om dagen, men om lukt er et problem ville jeg brukt det til svømming regelmessig. Klorlukta fordriver all annen odør. Endret 28. februar 2023 av Den Sagnomsuste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 28. februar 2023 #22 Del Skrevet 28. februar 2023 Den Sagnomsuste skrev (7 timer siden): Kan det være at du har Garmin hrm pro pluss? Den er det ikke mulig å vaske i vaskemaskin ihvertfall, men den kan til gjengjeld brukes under svømming (har også brukt den i basseng tidligere). For min del ble løsningen på luktproblematikk bare å bruke den en gang i bassenget i ny og ne. Når det er sagt så bruker jeg sjeldent belte nå om dagen, men om lukt er et problem ville jeg brukt det til svømming regelmessig. Klorlukta fordriver all annen odør. Nei, men ett med samme elendige løsning med ikke-avtagbar batterienhet. Og ikke til å svømme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 28. februar 2023 #23 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) ♥ skrev (46 minutter siden): Nei, men ett med samme elendige løsning med ikke-avtagbar batterienhet. Og ikke til å svømme med. Aha, da forsvinner jo muligheten for å «vaske» den i bassenget. Har forøvrig syntes litt synd på de jeg badet sammen med da jeg svømte med pulsbånd fra svettehelvete. Ekkelt, but what to do?? Når det gjelder fastmontert «hjerne» på pulsbeltet så forstår jeg ikke hvilken planet utviklerne befinner seg på. I 2023 burde det virkelig være allmen praksis med avtakbart hode på slike enheter. Pussig at markedsledende Garmin og storselgere som Polar ikke har gjort dette til norm for 10 år siden. De har selvsagt denne muligheten på flere av båndene deres, men at toppmodeller som Hrm Pro Plus ikke har det er underlig… Endret 28. februar 2023 av Den Sagnomsuste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #24 Del Skrevet 22. mars 2023 TS her! Ville bare si takk for alle anbefalinger 😄 Jeg endte opp med en Garmin Vivoactive (og et HRM dual pulsbelte) og er veldig fornøyd med kombinasjonen så langt! ... det eneste som irriterer meg er noe som gjelder aktivitetsklokker generelt: de klarer ikke telle skritt når man går med barnevogn (og noen ganger ikke håndleddspuls heller, virker det som, kommer sannsynligvis an på hvordan jeg holder/dytter vogna). Det er ikke så farlig, men når du ser på "cadence"-dataen så ser du at den veksler mellom to frekvenser, og det er veldig tydelig hvilken som er korrekt. Dette burde med andre ord være ganske enkelt å fikse fra et algoritmesynspunkt. Jeg er mye mer interessert i å få korrekt data når jeg går med vogn enn f.eks å bruke smartklokke til å tracke menssyklusen min, så her burde noen skjerpe seg 😂 Anonymkode: 4f957...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå