AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Vi leier ut flere enheter og det begynner å bli litt å holde styr på når det kommer til leie. Vet noen om det finner noen system, medlemskap eller noe sånt som kan varsle oss dersom en av leietakerne ikke har betalt leien den måneden? Anonymkode: 06b91...46a
bun9 Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Jeg bruker Husleie.no. De håndterer purring, inkasso, fravikelse osv. Helt ok å slippe å styre med det.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Ja, hvis du bruker et regnskapsprogram og har OCR integrasjon med banken. Da vet du til enhver tid om de fakturaene er betalt elle ikke, og selvfølgelig tu kan se på kundereskontro i regnskapet. Anonymkode: 0dd34...97d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 1 hour ago, bun9 said: Jeg bruker Husleie.no. De håndterer purring, inkasso, fravikelse osv. Helt ok å slippe å styre med det. Takk for tipset! Det skal jeg sjekke ut Skjønner godt at du vil slippe det styret. Anonymkode: 06b91...46a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hvis du bruker et regnskapsprogram og har OCR integrasjon med banken. Da vet du til enhver tid om de fakturaene er betalt elle ikke, og selvfølgelig tu kan se på kundereskontro i regnskapet. Anonymkode: 0dd34...97d TS her. Takk for tips! Kjenner du til noen regnskapsprogam som kan være i et sånt tilfelle som jeg har? Anonymkode: 06b91...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå