Gå til innhold

Menn og kvinner som aldri ler? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det med meningen eller med et uhell? 

det hjelper å gjøre det hvis du vil at partneren ikke skal tråkke på deg, da får man mer respekt. 
liker du folk som ler eller motsatt?

Anonymkode: 0f13e...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ikke ha personlige relasjoner til folk som ikke har humor, og heller ikke forsøker å sette seg inn i andres humor. 

Latter er kjempeviktig

Anonymkode: 57b16...463

• Liker 1
Skrevet

Hm, jeg tror ikke jeg kunne datet en som aldri lo. Jeg liker veldig godt at kjæresten og jeg ofte får hverandre til å le, det blir en nærhet. 

Skrevet

De fleste ler vel en eller annen gang, men det er jo ikke alle som ler av det samme.

Jeg blir alltid så oppgitt når folk omtaler seg selv som en med god humor, eller sier at de foretrekker folk med god humor, for det er jo så individuelt hva man synes er god humor. 

Og de fleste som påstår de selv er morsomme, er sånne som ikke deler min form for humor.

Skrevet
ti10 skrev (31 minutter siden):

De fleste ler vel en eller annen gang, men det er jo ikke alle som ler av det samme.

Jeg blir alltid så oppgitt når folk omtaler seg selv som en med god humor, eller sier at de foretrekker folk med god humor, for det er jo så individuelt hva man synes er god humor. 

Og de fleste som påstår de selv er morsomme, er sånne som ikke deler min form for humor.

Samme her! Jeg ler sjelden, kanskje to til tre ganger i uka. Jeg er blid og omgjengelig men har ikke helt samme humor som folk flest, tror jeg. Høy latter synes jeg er provoserende og slitsomt.

Anonymkode: dd082...b49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samme her! Jeg ler sjelden, kanskje to til tre ganger i uka. Jeg er blid og omgjengelig men har ikke helt samme humor som folk flest, tror jeg...

Men humrer og ler du for deg selv? Altså oppsøker du ting på nett ol du faktisk synes er morsomt? 

Anonymkode: b6a9c...8b9

Skrevet

Det sies at man må være smart for å få folk til å le, de morsomste jeg kjenner er intelligente. Humor trener hjernen syns jeg, og latter er bra for helsa. Folk som sjelden ler, er ikke min type mennesker. 

• Liker 1
Skrevet

Det er mye jeg ikke synes er morsomt, så ikke alltid jeg ler selv om alle andre synes det er hysterisk morsomt, men det er ikke sånn at jeg går rundt og er gravalvorlig av den grunn. Jeg har nok bare en litt annerledes humor ofte. Før så lo jeg ofte for å være høflig selv om jeg ikke synes at noe var særlig morsomt og synes det var merkelig med hysteriske latteranfall som enkelte får.

Men jeg hører jo og ser ting som jeg synes er morsomt. Jeg kan sitte og le for meg selv, men ler ikke av typiske komiserier eller -filmer.

Jeg liker nok best menn som ler og smiler. De trenger ikke å gjøre det hele tiden, men blir usikker av sånne steinansikt som mange menn har.

Anonymkode: 8d154...88d

Skrevet

Jeg liker at andre ler, det er viktig. Skal mye til for at jeg ler, det kan komme naturlig en gang i blant en sånn rolig latter på hahaha, men thats it. Latterkuler får jeg ikke lenger.. 

Anonymkode: 408ad...d80

Skrevet

Jeg HATER menn som ikke ler eller smiler, og det er ganske mange av de i noen miljøer, spesielt på jobben. Føler de er skumle, uten kontakt med virkeligheten og sjeleløse. ÆSJ!!

Anonymkode: 62ea7...a7b

• Liker 1
Skrevet

Alle ler og smiler av og til, men de ler ikke av det samme. Mange med steinansikt har angst eller er sjenerte, gi folk litt slækk, alle er ikke som du, men det behøver ikke være negativt. 

Anonymkode: db1e6...620

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men humrer og ler du for deg selv? Altså oppsøker du ting på nett ol du faktisk synes er morsomt? 

Ja det gjør jeg.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 19.58):

Jeg orker ikke ha personlige relasjoner til folk som ikke har humor, og heller ikke forsøker å sette seg inn i andres humor. 

Latter er kjempeviktig

Å ikke le høyt o.l er da noe ganske annet enn å «ikke ha humor». Ser du virkelig ikke det?

Anonymkode: 452a0...808

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 19.58):

Latter er kjempeviktig

Ønsker heller ikkje å ha noen realsjoner til personer som ikkje har humor, og som  har "steinansikt". De  har heller   ikkje  evne til å sette seg inn i andres  humor og blir rett og slett sure, og utilfreds. 

Anonymkode: e7f0e...2d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne levd i et forhold uten sex, men ikke uten latter.

Anonymkode: 1aacb...437

• Hjerte 2
Skrevet

Må være 20 år siden jeg lo ordentlig. Livet er kjedelig som voksen. 

Skrevet

Det finnes morsomme ting som noen brøler av latter av som jeg kanskje smiler og sier hm. Jeg synes det er morsomt, men ikke sånn at jeg brøler av latter. Andre ganger kan jeg le hysterisk av noe som treffer skikkelig, og det er spontant, og jeg klarer nesten ikke å stoppe. Og så kan jeg flire av det senere også når jeg tenker tilbake til det. At jeg ikke ler høyt, betyr ikke at det ikke er morsomt. Men det varierer rett og slett. Høy latter, langvarig latter, latterkrampe, et smil, et flir. Hadde jo vært direkte plagsomt om jeg fikk latterkrampe hver gang det var noe morsomt.

Men skrev du feil i startinnlegget? Hvordan kan man aldri le med et uhell? 🤔

Anonymkode: f0dfa...acd

Skrevet
Trøndere1 skrev (5 timer siden):

Må være 20 år siden jeg lo ordentlig. Livet er kjedelig som voksen. 

Ditt liv er kanskje kjedelig. Jeg ser stand up hver dag, og prøver å le av hvor absurd livet kan være. Jeg er også voksen, og har vært det i over 20 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...