AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Føler alle kvinner vi møter blir interessert i han. Til og med venninner i forhold. Synes også han oppfører seg på en flørtete ovenfor dem også, og jeg vil gjerne ha tillit til han men han mener at han bare er hyggelig. Det er så vanskelig og ikke minst kleint. Føler ikke jeg kan møte venninner og lignende lengre fordi han er veldig attraktiv og har stor sjarm. Er også redd andre baksnakker oss fordi han er 10'er i forhold til meg. Det er jo ikke ofte at mannen er mye mer attraktiv enn kvinnen. Jeg vet jeg er heldig på det området. Hvordan håndterer jeg dette? Føler for å kutte ut venninner jeg føler er interessert i han, men da har jeg ikke mange igjen... Anonymkode: 326f3...025 1
Flintis Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Du håndterer dette ved å stole på mannen din, han har valgt deg og du han. Veninnene vil etterhvert bli vant til at han er hyggelig og ikke noe mer, så får dere bygge et godt samliv sammen der dere gror og utvikler dere som mennesker og par. 7 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Min mann er også veldig flott og sjarmerende. Jeg er stolt av ham, og trygg på at han elsker meg. Gjør meg ingenting at andre kvinner synes han er flott. Anonymkode: 59eba...880 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Flintis skrev (5 minutter siden): Du håndterer dette ved å stole på mannen din, han har valgt deg og du han. Veninnene vil etterhvert bli vant til at han er hyggelig og ikke noe mer, så får dere bygge et godt samliv sammen der dere gror og utvikler dere som mennesker og par. Som mann har jeg opplevd mange ganger, å være betatt av den jeg er sammen med sine venninner. Å gå til sengs med kjærester sine venninner er mer vanlig enn du tror, har selv gjort det og kjenner flere som har gjort det samme. Venninnene til TS er definitivt en trussel om de er attraktive. Anonymkode: 1a5ef...f09 1 1
Flintis Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann har jeg opplevd mange ganger, å være betatt av den jeg er sammen med sine venninner. Å gå til sengs med kjærester sine venninner er mer vanlig enn du tror, har selv gjort det og kjenner flere som har gjort det samme. Venninnene til TS er definitivt en trussel om de er attraktive. Anonymkode: 1a5ef...f09 Men er du til å stole på da? Nei det er du jo ikke. Trådstarters mann er det. Attraktive damer forefinnes for en kjekk mann. Om de er venninner eller ikke har ikke så mye å si. Så løsningen er gjensidig tillit og godt samliv. Mistenksomhet er ikke måten å håndtere det at han er attraktiv på. 6 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Du overtenker nok det hele. Er vel mer sannsynlig at sjalusien spiller deg et puss enn at alle kvinner vil ha han. Er normalt å mene at sin egen mann er kjekk. Anonymkode: 4bfe9...f01 1 1 1
Snok1 Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Kjæresten mine er langt over min liga, og suger til seg oppmerksomheten i rommet hun er i. Jeg vet jo at hun elsker meg, så jeg unner henne all positiv oppmerksomhet. Det er virkelig mye som fortjener å problematiseres før man skal problematisere at man har en attraktiv partner. 5 1
Rosakatt Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som mann har jeg opplevd mange ganger, å være betatt av den jeg er sammen med sine venninner. Å gå til sengs med kjærester sine venninner er mer vanlig enn du tror, har selv gjort det og kjenner flere som har gjort det samme. Venninnene til TS er definitivt en trussel om de er attraktive. Anonymkode: 1a5ef...f09 Da håper jeg de det gjelder fikk seg noen turer med kameratene dine i det minste(Om de samtykket såklart)
Nymerïa Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Som mann har jeg opplevd mange ganger, å være betatt av den jeg er sammen med sine venninner. Å gå til sengs med kjærester sine venninner er mer vanlig enn du tror, har selv gjort det og kjenner flere som har gjort det samme. Venninnene til TS er definitivt en trussel om de er attraktive. Anonymkode: 1a5ef...f09 Bare fordi du er upålitelig så betyr det ikke at alle andre er det. TS, vi vet ikke om mannen din er til å stole på. Det har du bedre forutsetninger for å uttale deg om. Men det at han er kjekk har ingen betydning. Folk med alle slags utseender er utro. Og folk med alle slags utseender kan være trofaste. Dette har med personlige egenskaper å gjøre. Har dere gifta dere veldig unge? For du høres litt umoden ut. 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 Her må du jobbe med eget selvbilde og sjalusi. Kjæresten min er også kjekk, og jeg blir bare stolt og glad når jeg ser damer liker han litt ekstra godt. Nesten så jeg godter meg litt, sånn barnslig "hehe, prøv deg så mye du vil, han er min"-greie. Vi to har også litt regel med at det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme. Men husk at det at kvinner hverdagsflørter litt eller ser litt lenge på en mann betyr det ikke at man vil ligge med dem!! Vil anta sjalusien og usikkerheten din forsterker det litt også. Min kjæreste er ikke noe flørtete av seg da. Men det er jeg, jeg flørter med alt og alle og bestemora deres. Og jeg har veldig draget. Stakkars den fyren som er sammen med meg om han er av den sjalu typen. Snu på det da, tenk så mange menn som ligger etter oss kvinner hele livet. Du har sikkert kjangs på mange på hver fest du også, kanskje enda flere enn han. Et forhold handler jo om tillit til hverandre, om at man har valgt hverandre selv om man vet det er andre alternativer. Anonymkode: 0c8fe...ecc 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Slutt å se ned på deg selv. Han har valgt å være sammen med deg. Anonymkode: 600b3...561 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Som mann har jeg opplevd mange ganger, å være betatt av den jeg er sammen med sine venninner. Å gå til sengs med kjærester sine venninner er mer vanlig enn du tror, har selv gjort det og kjenner flere som har gjort det samme. Venninnene til TS er definitivt en trussel om de er attraktive. Anonymkode: 1a5ef...f09 Jeg føler at spesielt den ene venninna mi og han har så god tone. Føler at de flørter åpenlyst hver gang de møtes. Han erter henne og hun ler masse. Selv om hennes kjæreste også sitter der. Og meg. Men ser ikke ut som kjæresten hennes har noe problemer med det. Alle ler, bortsett fra meg. Synes også hun rødmer en del når han erter henne... er det bare jeg som er paranoid? Jeg ser jo det jeg ser. Og det hjelper heller ikke at hun er smellvakker akkurat. TS Anonymkode: 326f3...025
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler alle kvinner vi møter blir interessert i han. Til og med venninner i forhold. Synes også han oppfører seg på en flørtete ovenfor dem også, og jeg vil gjerne ha tillit til han men han mener at han bare er hyggelig. Det er så vanskelig og ikke minst kleint. Føler ikke jeg kan møte venninner og lignende lengre fordi han er veldig attraktiv og har stor sjarm. Er også redd andre baksnakker oss fordi han er 10'er i forhold til meg. Det er jo ikke ofte at mannen er mye mer attraktiv enn kvinnen. Jeg vet jeg er heldig på det området. Hvordan håndterer jeg dette? Føler for å kutte ut venninner jeg føler er interessert i han, men da har jeg ikke mange igjen... Anonymkode: 326f3...025 Mannen min er def kjekkere enn jeg er pen. Helt siden han var baby var han regnet for å være pen. I tillegg er han også sjarmerende om han vil, og han er litt sånn distansert på en måte som damer lett tenker er mystisk. Overalt hvor vi går, har vi damer etter oss som glor på ham. Og selv mine venninner bemerker at oi, han er kjekk. Og er vi inne et sted, skal flere damer "tilfeldigvis" prate med ham. Gjennomsiktig at de prøver å sjekke ham opp eller svever rundt i håp. Hva jeg gjør med det? Ingen verdens ting. Dette er damer som blir dratt til ham utelukkende pga utseendet hans og en slags offentlig persona han har skapt seg. Hos meg er han annerledes, ikke mystisk men rett fram og skjønn. Han føler alle vil ha en bit av ham og han vil beskytte seg mot det. Jeg er den som faktisk kjenner ham og vet hva han vil ha og trenger. Disse som er blendet av utseendet er ofte ikke en gang nysgjerrig på hva som er inni ham, og det kan faktiske gjøre meg litt trist på hans vegne, samtidig som det gjør at jeg ikke føler meg truet ettersom deres interesse i ham er så overfladisk. Kanskje jeg ville blitt sjalu den dagen noen så hele ham. Men jeg tenker jo uansett at han er min og at han har valgt meg, akkurat som da jeg var sammen med ekser. Jeg syntes jo de også var fine og deilige selv om ikke alle var enig med meg 😀 Om andre synes det er pussig at han som er så kjekk, er hos meg får de jo bare synes det, og evt. gjøre seg opp sine egne teorier om at jeg må være rik eller god i senga. Jeg er ihvertfall ikke rik 😀 Men god kjæreste tror jeg at jeg er. Og jeg bryr meg om ham og kjenner ham. Vet han ofte savner meg når vi ikke er ilag. Jeg er ikke stygg jeg heller, men er nok mer noens nisje, pluss jeg gir nok litt faen da mye av min identitet ligger i jobb og hobby. Jeg er ikke avhengig av om folk synes jeg er pen eller ei, jeg har jo uansett gode egenskaper. Anonymkode: d0137...a2a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #14 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg føler at spesielt den ene venninna mi og han har så god tone. Føler at de flørter åpenlyst hver gang de møtes. Han erter henne og hun ler masse. Selv om hennes kjæreste også sitter der. Og meg. Men ser ikke ut som kjæresten hennes har noe problemer med det. Alle ler, bortsett fra meg. Synes også hun rødmer en del når han erter henne... er det bare jeg som er paranoid? Jeg ser jo det jeg ser. Og det hjelper heller ikke at hun er smellvakker akkurat. TS Anonymkode: 326f3...025 Så venninna di er litt betatt av typen din. Ikke så rart om han lett har den effekten på damer. Kan du snakke til ham og si at det blir litt voldsomt med akkurat henne? Og be ham roe litt ned så du kan få litt ro i magen på hva som skjer. Gitt at du ikke tror han er interessert tilbake. Hos oss er det faktisk den kjekke mannen som er den sjalu av oss to. Han ba meg ligge lavt med en bekjent av ham, og være tydelig på at jeg ikke flørter om jeg omgås denne mannen, og jeg hadde ikke noe problemer med å gjøre det da den kontakten ikke er viktig for meg. Anonymkode: d0137...a2a
Pentagon Skrevet 19. februar 2023 #15 Skrevet 19. februar 2023 (endret) Da spør jeg deg, hvis han ikke var så attraktiv, men oppførte seg helt likt som nå, hadde du fortsatt tenkt at han var flørtete? Endret 19. februar 2023 av Pentagon 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #16 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler alle kvinner vi møter blir interessert i han. Til og med venninner i forhold. Synes også han oppfører seg på en flørtete ovenfor dem også, og jeg vil gjerne ha tillit til han men han mener at han bare er hyggelig. Det er så vanskelig og ikke minst kleint. Føler ikke jeg kan møte venninner og lignende lengre fordi han er veldig attraktiv og har stor sjarm. Er også redd andre baksnakker oss fordi han er 10'er i forhold til meg. Det er jo ikke ofte at mannen er mye mer attraktiv enn kvinnen. Jeg vet jeg er heldig på det området. Hvordan håndterer jeg dette? Føler for å kutte ut venninner jeg føler er interessert i han, men da har jeg ikke mange igjen... Anonymkode: 326f3...025 Vær stolt av mannen din og slapp av Anonymkode: 1652a...9a9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #17 Skrevet 19. februar 2023 Han har vel valgt deg av en grunn? Viser han deg - og andre- at du er verdifull for ham? Anonymkode: d0137...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #18 Skrevet 19. februar 2023 Er det bevisst flørting? "Flørter" han med menn også? Vet han at du blir usikker av det? Anonymkode: a876f...2e2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #19 Skrevet 19. februar 2023 Ikke lurt å velge en som er kjekkere enn du er pen. Aldri lurt. lykke til! Klart disse mennene er mer tilbøyelig mtp utroskap. Tilbudene vokser jo på trær, i tillegg har de en dame som ikke er spesielt pen. Pen dame=status Anonymkode: df7b3...9eb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #20 Skrevet 19. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke lurt å velge en som er kjekkere enn du er pen. Aldri lurt. lykke til! Klart disse mennene er mer tilbøyelig mtp utroskap. Tilbudene vokser jo på trær, i tillegg har de en dame som ikke er spesielt pen. Pen dame=status Anonymkode: df7b3...9eb Man kan jo spør seg hvorfor han valgte henne, om han er så veldig mye kjekkere. Anonymkode: a876f...2e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå