AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Planlegger ferietur til sommeren med guttene (13 og 17 år). Det jeg så vidt har sett på er å fly til Wien og ta leiebil derfra. Er det noen fine steder å dra med utgangspunkt i Wien? Har sett litt på en rundtur via Zagreb og Budapest. Kidsa er ganske forskjellige i forhold til hva de liker, men de er begge ganske laidback og blir vel lei om det er for mye kjøring. Er det andre steder som er verdt å sjekke ut? Anonymkode: 91a95...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Planlegger ferietur til sommeren med guttene (13 og 17 år). Det jeg så vidt har sett på er å fly til Wien og ta leiebil derfra. Er det noen fine steder å dra med utgangspunkt i Wien? Har sett litt på en rundtur via Zagreb og Budapest. Kidsa er ganske forskjellige i forhold til hva de liker, men de er begge ganske laidback og blir vel lei om det er for mye kjøring. Er det andre steder som er verdt å sjekke ut? Anonymkode: 91a95...34b Bare vær obs på at mange bilutleieselskaper ikke godtar at biler leid ut i Tyskland og andre Vest-europeiske land blir tatt med på tur til Øst Europa. Så sjekk dette hvis dere har tenkt å kjøre både i øst og vest Europa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 Kjetil E skrev (1 time siden): Bare vær obs på at mange bilutleieselskaper ikke godtar at biler leid ut i Tyskland og andre Vest-europeiske land blir tatt med på tur til Øst Europa. Så sjekk dette hvis dere har tenkt å kjøre både i øst og vest Europa. Takk for godt tips! Anonymkode: 91a95...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Hva med dagstur til Bratislava? Kun en drøy time unna Wien Anonymkode: a208b...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Hvor i Norge bor dere? Hvis dere bor sør i landet så hadde jeg vurdert å ta ferjen til Kiel, Hirtshals eller Eemshaven (Nederland). Jeg pleier kjøre til Sør - Frankrike, hvorfor ikke ta deres egen bil nedover? Anonymkode: a5203...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med dagstur til Bratislava? Kun en drøy time unna Wien Anonymkode: a208b...528 Jo, Bratislava er aktuelt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor i Norge bor dere? Hvis dere bor sør i landet så hadde jeg vurdert å ta ferjen til Kiel, Hirtshals eller Eemshaven (Nederland). Jeg pleier kjøre til Sør - Frankrike, hvorfor ikke ta deres egen bil nedover? Anonymkode: a5203...a53 Vi bor i Bergen. Kan alltid ta fergen til Danmark, men tenkte å slippe unna kjedelige Danmark og Tyskland. Sparer vel kanskje 4 dager til sammen tur/retur på det. Jeg kjører elbil, og tenkte i utgangspunktet på leiebil for å slippe å planlegge lading også, i tillegg til transport etappene fra/til Norge. Anonymkode: 91a95...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor i Norge bor dere? Hvis dere bor sør i landet så hadde jeg vurdert å ta ferjen til Kiel, Hirtshals eller Eemshaven (Nederland). Jeg pleier kjøre til Sør - Frankrike, hvorfor ikke ta deres egen bil nedover? Anonymkode: a5203...a53 Ikke smart. Norskregistrerte biler er yndet objekter for tjuvradder nedover Europa. Anonymkode: 281f6...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 22. februar 2023 #8 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg hadde valgt Italia. Fly til Verona og leiebil derfra. Masse fint å se og kort vei opp i fjellene. Fine badesteder/ bassengområder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå