Gå til innhold

Er det virkelig ikke innafor med sånn overdel på de fleste treningssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Renner svette over alt 

Anonymkode: 12177...1a5

Jeg svetter ganske lite 

Anonymkode: 1aeab...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk burde bare boikotte treningssenter som driver med sånne absurde regler. Det burde være lov å trene i sportsbh og liten shorts. Klærne blir jo bare tunge og ubehagelige når de er full av svette. Med lite klær kan man enkelt tørke av seg svetten med et håndkle. 

Anonymkode: 54608...e1d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange unge har jo bare en sportsbh på seg på mange senter, hvorfor er det ikke lov med en sånn singlet da?

Anonymkode: 17f23...160

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker singlet på treningsstudio. Mener det står i reglene på mitt senter at det er lov men ikke sportsBH. 

Anonymkode: 03b09...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg svetter ganske lite 

Du ja, svetter kanskje lite. Men på et treningssenter kan en ikke ta utgangspunkt i hva du gjør eller hva noen få gjør og ikke gjør. En må ha noen kollektive regler som gjelder alle. Og når noen svetter mye så er det helt greit å ha en kollektiv regel om ikke singlet. Desuten svetter alle litt på et treningssenter og da er tskjorte bedre. Vi har kleskoder overalt; kirken, jobb, osv også på et treningssenter, synes det er greit igrunn 

Anonymkode: 70ec7...95b

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en helt vanlig treningstopp. IG mest sannsynlig noe av det mest dekkene du finner av bekledning på mitt treningssenter 😂 Her løper de fleste rundt i shorts og trenings-bh. Vanlig SATSsenter. Jeg bryr meg ikke om hva folk trener i. Liker at alle kan gå slik de ønsker. De som er redde for svette på et senter kan jo bare vaske før de starter. Ikke at det er så må svette som renner rundt i styrkedelen uansett. Jeg ser ikke problemet. 

Anonymkode: 9dbc8...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du ja, svetter kanskje lite. Men på et treningssenter kan en ikke ta utgangspunkt i hva du gjør eller hva noen få gjør og ikke gjør. En må ha noen kollektive regler som gjelder alle. Og når noen svetter mye så er det helt greit å ha en kollektiv regel om ikke singlet. Desuten svetter alle litt på et treningssenter og da er tskjorte bedre. Vi har kleskoder overalt; kirken, jobb, osv også på et treningssenter, synes det er greit igrunn 

Anonymkode: 70ec7...95b

Sett ofte at flere med lange tskjorter legger igjen svette under og rundt apoarater fordi det renner fra skjorta. Det kan virke som det er mer hygienisk med mer tettsittende og lindre klær for da får jo håndkleet effekt.

Anonymkode: 65b7b...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen TS postet må da være godt innafor, på min lokale Sats går en stor del av damene i langt mindre kreasjoner. Herrene ser man også ofte i singlet/ermeløse ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/19/2023 at 7:43 PM, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at minishorts og bh ikke ikke er lov men hva er problematisk med en sånn overdel egentlig?

https://www.zalando.no/eleven-by-venus-williams-love-buzz-tank-topper-hot-fuchsia-elx41d02v-j11.html

Hvilken minishorts bruker du? 

Anonymkode: a8ae6...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mitt senter er det ikke lov å trene i bare sportsbh/singlet. Som kvinne hadde jeg ikke hatt noe i mot om det var lov for kvinner (ville ikke vært komfortabel med det selv, men de som ønsker det kunne gått sånn), men menn som trener svetter syk mye. Selv med t-skjorte hender det at det drypper på gulvet rundt apparatene. En ting er at det blir glatt, og en annen ting at det faktisk er ganske ekkelt. I mine øyne. Og jeg har til dags dato aldri sett en mann tørke opp dammen på gulvet. 

(Grunnen til at jeg mener det burde vært lov for kvinner, er at de får gangene jeg har sett kvinner lage svettedam, har de hentet papir etterpå og tørkt opp, etter at de har vasket utstyret de har brukt). 

Anonymkode: faf12...1c9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Trener på Sats og her er det lov med singlet, sports-BH, magetopper, hotpants osv. Folk går i det de vil. 

Anonymkode: aa6ac...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 19.55):

Jeg svetter ganske lite 

Regler tilpasses ikke  enkeltindivider…

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det antrekket ville vært lov på mitt senter så lenge du ikke har penis. Det er av en eller annen grunn lov for kvinner med singlet, men ikke for menn.

Anonymkode: e740d...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg legger virkelig ikke merke til hva andre har på seg når jeg trener.

Jeg har fullt fokus på hva jeg driver med og med god musikk fra et bra headset, er jeg i min egen sone.

Kom Nettop hjem fra en økt nå, og kunne ikke fortalt hvem eller hvor mange andre som var der. I hvert fall ikke hva de hadde på seg🙄

Anonymkode: 225ad...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...