Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

35 år gammel kvinne som er så ekstremt lei av Tinder og kortvarig dating som oppleves konstruert og lite naturlig.

Jeg vet av erfaring at jeg faller for menn jeg har blitt godt kjent med gjennom andre koblinger enn dating, hvor følelsene kommer mer «organisk» om man kan si det så klisjé. F.eks har jeg dessverre et par ganger blitt bunnløst forelsket i mannlige kolleger jeg jobber tett med, hvor dette også har vært gjensidig, men hvor alt rundt gjør det for vanskelig. 

Så hvor i alle dager skal jeg treffe en ny partner?! 

Anonymkode: 051dc...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

35 år gammel kvinne som er så ekstremt lei av Tinder og kortvarig dating som oppleves konstruert og lite naturlig.

Jeg vet av erfaring at jeg faller for menn jeg har blitt godt kjent med gjennom andre koblinger enn dating, hvor følelsene kommer mer «organisk» om man kan si det så klisjé. F.eks har jeg dessverre et par ganger blitt bunnløst forelsket i mannlige kolleger jeg jobber tett med, hvor dette også har vært gjensidig, men hvor alt rundt gjør det for vanskelig. 

Så hvor i alle dager skal jeg treffe en ny partner?! 

Anonymkode: 051dc...d63

Vet du, jeg anbefaler deg å ta en tur til Biltema eller Claes Ohlson. Mange flotte menn å kunne komme i kontakt med der.😃👍

Skrevet

Meld deg inn i en forening eller idrettslag eller kor, som er innenfor noen av dine interesser eller hobbyer  

Da er det enklere å bli kjent, og man har felles interesser.

Skrevet

Å komme seg ut fra hjemme som mulig er nok inngangsbilletten. Enda bedre om du kan vanke et sted gjentatte ganger. Har du en fritidsinteresse? Om det kor, håndball eller quiz på puben er ikke så farlig, men finn noe du trives med. Der blir du kjent med folk over tid, og før eller siden... så skjer det.

jeg har også hatt sånne håpløse jobbforelskelser som det aldri kan bli noe av, og som man aldri kan røpe. Man må rett og slett skape seg et liv på flere arenaer enn jobben og i sofaen hjemme alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...