Gå til innhold

Noen ganger er det all right!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde bestilt time til fotpleie👣. Dette var i en anerkjent og  fin  hudpleiesalong. Gledet meg til å få fotstelll og hadde bestilt for lenge siden. Ute i resepsjonsområdet var det rent, pent og innbydende. Veldig delikate og hyggelige var de som sto i resepsjonen og tok i mot meg da jeg kom. Etterhvert ble jeg hentet inn til rommet behandlingen skulle foregå. Der satt jeg da med føttene i bløt på det lille avlukket. Skulle sitte ca 5 min før fotpleier skulle komme inn og begynne behandlingen. Kikket meg litt rundt i rommet og ser til min forskrekkelse at det er skikkelig møkkete på gulv, lister, sprut på stativet der de ulike redskapene lå. De var heller ikke rene. Det så rett og slett helt jævlig ut! Det er superviktig at det er rent og  når man skal ha behandling på føtter... Dersom man har åpne sår, hudsykdom eller neglsopp feks. er det viktig at det er rent. Man vil jo ikke ha infeksjon mm. Fikk helt noia jeg! Fikk på meg skoene i en fart og pilte ut i resepsjonen igjen og sa: eee unnskyld meg men jeg kunne ikke unngå å legge merke til hvor utrolig møkkete det er på det rommet jeg ble henvist til. Jeg kan bare ikke få meg til å ta noen behandling her, sorry! De ble så flaue først, men så begynte de å kverulere. Det var dumt, jeg går ALDRI tilbake dit for å si det sånn. Ba de da på en høflig måte ta det til seg og sørge for å gjøre noe med det. De må jo miste kunder? Kan ikke bare ha vært meg som la merke til det, usjamei!😝

Lurer på om Helserådet tar stikkprøver? 🤔
Så noen ganger er det helt all right å si fra…..c’’.)

Hva med deg har du hatt noen lignende opplevelse der du har måttet være tydelig og sette foten ned?

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var hos en anerkjent hudpleiesalong som var åpen på søndager? Trodde ikke at de fantes.

Anonymkode: 08e36...e7b

Skrevet

Hva er helserådet?

Anonymkode: cbc2c...7bd

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...