Gå til innhold

Hører klare og tydelige pustelyder, men ingen er der

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gjør det igjen i det nye huset vi har flyttet til. Jeg har bodd her i ett år med mann og barn. Senest i går la jeg meg alene for å ta igjen søvn. Rett ved sengen min like før jeg våknet hørte jeg tunge og raske pustelyder. I det jeg våkner sier jeg stopp og det stoppet. I leiligheten jeg bodde i tidligere hørte jeg mannlig snorking og det gjorde jeg både når jeg sov og våknet. Jeg måtte sjekke stua der mannen sov, men det var aldri han. Skikkelig ekkelt. Er det noen andre som har opplevd dette? 

Anonymkode: 13a34...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hører det i mellomrommet mellom søvn og våken tilstand. Dette er hodet ditt. Og ikke unormalt. 

Hører du det når du er helt våken? 

Eller bare i oppvåkningsfasen?

Anonymkode: b27da...aaf

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller i bare i innsovningsfasen/oppvåkningsfasen. Skulle det stå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet hypnagog beskriver perioden når en person sovner. Hypnopomp beskriver perioden når en person våkner. Du kan oppleve både hypnagoge og hypnopompe hallusinasjoner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkt meg litt på reddit og har gjort det tidligere også. Er ikke bare meg som er gal her. Som nevnt i hovedinnlegget så hører jeg disse lydene mange minutter etter å ha våknet også. Mulig jeg må våkne skikkelig for å få det stoppet. Jeg kan lete etter lyden til jeg ikke finner logisk forklaring og da stopper det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det samme for snart 20 år siden. Det var rolig pust da, og fant aldri ut av det. Sikkert bare noen fra andre siden som passet på :) Har du opplevd evner før? 

Anonymkode: 125ba...b02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har opplevd det samme for snart 20 år siden. Det var rolig pust da, og fant aldri ut av det. Sikkert bare noen fra andre siden som passet på :) Har du opplevd evner før? 

Anonymkode: 125ba...b02

Er troende muslim. Prøver først det logiske og vitenskapelige, før jeg drar djevel konklusjon😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 18.25):

Ja, jeg gjør det igjen i det nye huset vi har flyttet til. Jeg har bodd her i ett år med mann og barn. Senest i går la jeg meg alene for å ta igjen søvn. Rett ved sengen min like før jeg våknet hørte jeg tunge og raske pustelyder. I det jeg våkner sier jeg stopp og det stoppet. I leiligheten jeg bodde i tidligere hørte jeg mannlig snorking og det gjorde jeg både når jeg sov og våknet. Jeg måtte sjekke stua der mannen sov, men det var aldri han. Skikkelig ekkelt. Er det noen andre som har opplevd dette? 

Psykolog

Anonymkode: b596d...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 21.53):

Søkt meg litt på reddit og har gjort det tidligere også. Er ikke bare meg som er gal her. Som nevnt i hovedinnlegget så hører jeg disse lydene mange minutter etter å ha våknet også. Mulig jeg må våkne skikkelig for å få det stoppet. Jeg kan lete etter lyden til jeg ikke finner logisk forklaring og da stopper det opp. 

Jeg leser ikke i HI at du hører disse lydene mange minutter etter at du har våknet. 

Kanskje du tror at du er våken, men at du fortsatt befinner deg i en slags søvn?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte snorking her også. Snakket med naboen om helt andre ting men det kom frem iløpet av samtalen, at han noen ganger sov på stua, så det var han jeg hørte, var det jeg mistenkte også, men kunne jo ikke si det haha.

Anonymkode: 74a3c...44c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bråvåknet ei natt av snorking, og var overbevist om at det var djevelen jeg hørte.

Litt senere fant jeg ut at, joda jeg hadde rett, det var naboen som snorket.

Anonymkode: cefa7...8d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille Bendriss snakket med ei som opplevde noe lignende i en av episodene av "Uforklarlig". Da var det en ånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillakamilla skrev (Akkurat nå):

Lille Bendriss snakket med ei som opplevde noe lignende i en av episodene av "Uforklarlig". Da var det en ånd.

Lilli *:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, lillakamilla said:

Ja, hva annet kunne det være?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan å være energiavtrykk fra andre mennesker her på jorden , noe de har lagt igjen. :)

Anonymkode: f3fe4...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...