AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #21 Del Skrevet 19. februar 2023 Sydenkupp skrev (3 timer siden): Kjøp på finn. Off nei, ikke kjøp en pute av stoff som noen har ligget med mellom beina i flere mnd 🥲 Anonymkode: 3a544...3a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 19. februar 2023 #22 Del Skrevet 19. februar 2023 Ja den er fantastisk 😍 Angre på at eg ikkje kjøpte i første graviditet! Eg sover mykje betre nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. februar 2023 #23 Del Skrevet 19. februar 2023 Kjøpte den når jeg var 12 uker påvei med første - har brukt den daglig i 7 år 😅 minste er snart 4 år 😊 Eneste er at den godt kunne vært litt lengre sånn at den nådde fra skuldrene ned til anklene 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #24 Del Skrevet 19. februar 2023 Mtp at jeg lå med puter både foran og bak etter fødsel pga smerter, og at jeg i ettertid kjøpte en ammepute for å avlaste armer og nakke (har flaskebarn), ville jeg nok investert i en om jeg blir gravid igjen😅 Anonymkode: 63895...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #25 Del Skrevet 20. februar 2023 Ts her. Dere har overbevist meg, og puta er bestilt😄 Anonymkode: 2cd3a...943 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #26 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg syntes den var ubrukelig som amme-pute. Ble alt for stor glipe mellom pupp og baby, og puten bare gled vekk samme hvordan jeg prøvde. Likte mye bedre cozyfix. Men var helt genial å sove med i svangerskapet. Jeg hadde den ikke i første svangerskap, da brukte jeg en stor hodepute. Men bbhugme var ekstremt mye bedre. Jeg kjøte brukt, til 4-500 kr og solgte den igjen med fortjeneste. Anonymkode: 475d8...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #27 Del Skrevet 26. februar 2023 Hva er det som gjør akkurat denne så bra?? Er gravid i uke 13, og har begynt å sove ganske dårlig… Har kjøpt en kjempestor og lang gravid-/ammepute som jeg tenkte å ha i senga. Kan ikke andre enn bbhugme funke også…? Eller er det det at bbhugme er ordentlig tjukk og «høy» nok..? Opplys meg😅 Anonymkode: 77da5...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #28 Del Skrevet 26. februar 2023 Hadde ikke sovet uten den puten beste kjøpet jeg har gjort, sover fortsatt med den 1 år etter fødsel😄 Anonymkode: 2e99b...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. februar 2023 #29 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som gjør akkurat denne så bra?? Er gravid i uke 13, og har begynt å sove ganske dårlig… Har kjøpt en kjempestor og lang gravid-/ammepute som jeg tenkte å ha i senga. Kan ikke andre enn bbhugme funke også…? Eller er det det at bbhugme er ordentlig tjukk og «høy» nok..? Opplys meg😅 Anonymkode: 77da5...678 Innholdet i puta former seg etter kroppen. Jeg hadde en gang en gravidpute som var lang og tynn, men den var liksom av vanlig dynestoff, så det ble ikke noe spesielt med den. Bbhugme er One of a kind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #30 Del Skrevet 26. februar 2023 Bb-hugme= uvurderlig ! Bruker den enda, baby er 7 mnd 😊 Anonymkode: 398f1...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 26. februar 2023 #31 Del Skrevet 26. februar 2023 Absolutt verdt det under svangerskapet! Hadde glatt kjøpt en til for å ha i sofaen også så jeg slapp å dra den opp og ned. God som generelt støtte etter fødsel. Men syns den blir for "slapp" som ammepute. Brukte cosyfix istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #32 Del Skrevet 26. februar 2023 Amatariel skrev (53 minutter siden): Innholdet i puta former seg etter kroppen. Jeg hadde en gang en gravidpute som var lang og tynn, men den var liksom av vanlig dynestoff, så det ble ikke noe spesielt med den. Bbhugme er One of a kind! Aha! Takk for svar! Er det sånn memoryskum? Anonymkode: 77da5...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. februar 2023 #33 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aha! Takk for svar! Er det sånn memoryskum? Anonymkode: 77da5...678 Det står på nettet at den er av "antibakterielle mikroperler". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 26. februar 2023 #34 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/19/2023 at 5:53 PM, AnonymBruker said: Hei! Jeg vurderer å kjøpe en bbhugme Gravid- og Ammepute for å sove litt bedre i siste del av graviditeten, og bruke som ammepute etter fødsel. Finnes det noen billigere versjoner som er like bra, eller er den verdt det?😊 (vet at det sikkert går an å kjøpe brukt også, men vil gjerne ha tips om andre merker som evt er like bra uansett). Anonymkode: 2cd3a...943 Jeg kjøpte akkurat en på Finn nå, ligger mange ute. Jeg betalte 450 kr. Trekket kan jo tas av og vaskes. Jeg kjøpte i tillegg et helt nytt trekk på Farmasiet, så har jeg et ekstra å bytte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 26. februar 2023 #35 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/19/2023 at 9:47 PM, AnonymBruker said: Off nei, ikke kjøp en pute av stoff som noen har ligget med mellom beina i flere mnd 🥲 Anonymkode: 3a544...3a0 Du kan jo ta av trekket og vaske det. Og du kan kjøpe et helt nytt trekk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #36 Del Skrevet 26. februar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Aha! Takk for svar! Er det sånn memoryskum? Anonymkode: 77da5...678 Det er perler, minner om innmaten i sakkosekk. Anonymkode: 77ecf...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #37 Del Skrevet 28. februar 2023 Elsker BB Hugme🙏🏻 Anonymkode: 3e5e5...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #38 Del Skrevet 28. februar 2023 On 2/19/2023 at 5:53 PM, AnonymBruker said: Hei! Jeg vurderer å kjøpe en bbhugme Gravid- og Ammepute for å sove litt bedre i siste del av graviditeten, og bruke som ammepute etter fødsel. Finnes det noen billigere versjoner som er like bra, eller er den verdt det?😊 (vet at det sikkert går an å kjøpe brukt også, men vil gjerne ha tips om andre merker som evt er like bra uansett). Anonymkode: 2cd3a...943 Den puta er kjempefin å hå i ryggen når man sitter i senga og leser for 5-åringen også. Anonymkode: 39291...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå