Gå til innhold

bbhugme Gravid- og Ammepute - verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer å kjøpe en bbhugme Gravid- og Ammepute for å sove litt bedre i siste del av graviditeten, og bruke som ammepute etter fødsel. Finnes det noen billigere versjoner som er like bra, eller er den verdt det?😊 (vet at det sikkert går an å kjøpe brukt også, men vil gjerne ha tips om andre merker som evt er like bra uansett).

Anonymkode: 2cd3a...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var verdt det. Spesielt deilig å ha fra andre trimester, da jeg fikk bekkensmerter. Jeg brukte min i flere måneder etter fødsel, også 😊

• Liker 2
Skrevet

Som ammepute er den for stor og slapp for min smak, men om den hadde kostet meg 10 000 kr så hadde jeg likevel kjøpt den under graviditeten. Den puta har ene og alene æren for både søvn og bekken. Den burde vært en del av statsbudsjettet som en nødvendighet for gravide 🤪

Anonymkode: 3a544...3a0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ville heller droppet vogn enn bbhugme 😅 Hjulpet vanvittig på bekkenplager i 2. og 3.trimester. Sverger til den!  

• Liker 2
Skrevet

Kjøp på finn. 

• Liker 2
Skrevet

Verdt hver krone under svangerskapet. 

Anonymkode: e2f3f...360

• Liker 2
Skrevet

Bruker min fortsatt 4 år senere 😅 

Anonymkode: c6a55...e36

Skrevet

I aller høyeste grad. Var selv i tvil om jeg skulle kjøpe, men den var verdt hver ei krone. Hadde jeg blitt gravid igjen hadde det vært min første investering. 

Anonymkode: 0fee3...477

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker puta sånn generelt, men syns ikke den hjalp på graviditetsplagene. Syns den var litt for stor.

Anonymkode: e3b1d...3cc

Skrevet

Jeg kjøpte bare putetrekket og fylte det med en dyne. Sparte en del lapper der. Men bbhugme er absolutt verdt det uansett, den er med meg i sengen og sofaen!! Sliter veldig med bekkensmerter og det har vært en redning ❤️

Anonymkode: fb864...f3c

Skrevet

Beste investeringen i svangerskapet. 

Anonymkode: 43712...8f4

Skrevet

Angrer ikke på at jg kjøpte den (kjøpte den brukt da, så 500 kr). Da fysio og alle anbefalte den sterkt pga bekkensmerter. For meg er den mye i veien i senga. Og tar mye av dyna. Så brukes ikke sååå mye i senga. Men god å sitte i sofaen med synes jeg. Og gleder meg til å prøve den som ammepute. Men selv hadde det nok svidd veldig å brukt 1400 kr eller hva den koster ny, når jeg ikke får mer utbytte av den enn jeg gjør

Anonymkode: 989a5...c19

Skrevet

Ja det var virkelig et godt kjøp! Dessverre fikk jeg ikke ut fingeren og prioriterte det økonomisk før jeg var 7 måneder på vei. Skulle kjøpt den den dagen jeg ble gravid! 😅 Men selv om jeg bare brukte den to måneder i svangerskapet, så var det så verdt det!! Selv om den ikke viste seg å bli nyttig under amming. Brukte den littegrann, men den funket ikke til mitt ammebruk (likte en annen bedre). Planen var dog hele tiden å selge puta videre når jeg var ferdig med å være gravid/amme. Men har jeg klart det? Nei! 🤪 Sitter i sofaen og har den bak ryggen akkurat nå. Elsker den fortsatt! Og ungene også liker å legge seg oppå den. Så jeg mistenker at den har kommet for å bli.

Skrevet

Verdt det! Brukte den ikke som ammepute, men var gull unde graviditeten og som støttepute i sofaen i barselsperioden. Knøt den også sammen og la babyen oppi når den trengte å ha en litt mer støttende stilling. 

Anonymkode: cc350...b23

Skrevet

Jeg brukte den da jeg fikk låsning i bekkenet og den var til stor hjelp for å få ligge behagelig i sengen. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke kjøpte den tidligere, jeg var 8 mnd på vei da jeg endelig fikk den i hus. Bruker den fortsatt nå etter graviditeten og. 

Skrevet

Cozyfix er bedre ammepute:)

Jeg hadde en annen gravidpute men brukte den lite den var ikke noe hjelp for meg mulig jeg ikke brukte den riktig eller at den jeg hadde var en dårlig type.

Anonymkode: ed14b...55c

Skrevet

Liker begge Bbhugme putene. Brukte den store under første graviditet men var 50/50 om jeg lå helt perfekt eller om den opplevdes stor/i veien. Brukte den mer på slutten. Prøvde den som ammepute men funket dårlig for meg. Kjøpte den lille denne gangen. Den er vel egentlig bare til amming men jeg syns den er veldig grei i sengen. Får litt støtte under magen men mye enkelte å snu seg f.eks. Har ikke født enda men testet ut en venninne sin + lånte babyen litt og jeg tror den blir bra 😊

Anonymkode: be855...8ec

Skrevet

Fikk så vondt i ryggen etter fødsel, så den var gull verdt for å få sove behagelig på siden (dritvondt å sove på ryggen).

Anonymkode: d8010...8ef

Skrevet

Jeg elsket den og elsker den fortsatt, selvom barnet nå er 3 år 😅

Anonymkode: 6ef04...5f9

• Liker 1
Skrevet

Trodde det skulle være litt sånn unødvendig, men HALLO, beste kjøp! Bekkenet var så vondt, og puta kurerte det helt. Tenkte at det må jo være samme med sammenrullet dyne, sofepute eller lignende, men nei. Ikke det samme. Løp og kjøp! 

Anonymkode: f3903...5e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...