AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Selvom de ønsker det. Er det utseende eller personlighet? Hva tenker dere? Anonymkode: 83a68...945
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Innstillingen, oppførselen, fordommene, selvtryggheten, arrogansen, levemåten. Utseende er det ikke! Anonymkode: bff47...288
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 De som er mer utadvendte og har stort nettverk finner lettere noen enn de som kjenner/ møter få mennesker. Og så spiller selvtillit inn også. Anonymkode: a3c71...846 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Det kan jo være mange grunner. Jeg ser for meg å være singel resten av livet. Men jeg var i forhold fra jeg var 19-30, fikk 2 barn, og har tidligere aldri slitt med å møte noen. Men jeg har blitt ufør, grunnet kronisk fysisk sykdom som hemmer meg en del i hverdagen. Så har jeg høye krav til personlighet til mannen. Og jeg tenner på smarte menn, og menn som er lidenskapelige opptatt av noe. Men de vil ikke ha ei som er syk. Og det er helt greit. Jeg har det bra som singel. Og er heller singel, enn å ta til takke med noen. Anonymkode: 97985...ecd 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Innstillingen, oppførselen, fordommene, selvtryggheten, arrogansen, levemåten. Utseende er det ikke! Anonymkode: bff47...288 Men hvorfor ikke utseende også? Dersom en person virkelig er stygg som juling, så er det kanskje noen som overfladiske nok til å ikke være interessert i denne personen. Anonymkode: 895f2...029 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Sikkert ørti ulike grunner. Utseendet, sjarm eller mangel på sjarm, om man lett blir kjent med folk, om man lett blir betatt selv, temperament, sjenert eller uredd, om man er vanlig eller typete som person osv. Anonymkode: bf502...508 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Jeg er apatisk. Anonymkode: 4b650...610 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 Det handler også om hvilke forventninger vi har til kjærlighet og kjærester i dagens samfunn. Vi "tar ikke til takke" med noe som helst lenger, man er i mindre grad villig til å inngå kompromisser. Selv de som sier at de ser etter en kjæreste er ofte i liten grad villig til å ha et annet menneske i livet sitt, med det det måtte innebære. Man forventer ofte at romantisisme og kjærlighet skal gjøre relasjonen enkel, og ingen relasjoner er enkle, siden de fleste er oppdratt til suboptimale evner innen konfliktløsning, kommunikasjon, kompromiss osv. Anonymkode: 1c90c...e34 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Klart utseende kan ha mye å si. Det koker til syvende å sist ned til hva man selv kan tilby, veid opp mot hva man ønsker i en kjæreste. Anonymkode: 71415...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 I min omgangskrets har det handlet mye om å treffe nye folk. I voksen alder er det ikke alltid man treffer så mange nye mennesker uten å gå inn for det. De fleste vennene mine som var "evig singel" fant kjæreste når de utvidet omgangskretsen, ble med på flere hobbyer/aktiviteter, fester eller datingapp. Anonymkode: a42d8...7c2 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 Det kan komme av mange grunner. For min del er det nok mest fordi jeg er lite i "venners venner" settinger som fest eller byen siden jeg ikke drikker alkohol, og jobber i kvinneyrke og kvinmehobbyer så jeg treffer lite menn, jeg gjør en innsats på datingapper men opplever at de fleste er ute etter sex eller veldig sosialt rare når vi møtes. Jeg vil veldig gjerne ha kjæreste men ikke for enhver pris. Det er mye som skal klaffe for at jeg skal velge å leve med en mann. Anonymkode: 0ffbd...636
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #14 Skrevet 19. februar 2023 Det jeg ofte ser skjer er at de jeg liker liker ikke meg og dem som liker meg liker ikke jeg. Og man vil jo ha en man liker. Anonymkode: 83a68...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå