AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Jeg har nå holdt på med ei i flere måneder, først ble vi enige om å være såkalte fuck friends. Hadde oppturer og nedturer sammen, men endte opp med å alltid finne tilbake til hverandre. Sist vi pratet ut om oss, ble vi begge enige om å slette såkalte dating apper, mest fordi begge var lei av det og at vi hadde det bra sammen... Vi fortsetter å oppføre oss som kjærester, men ingen har tatt steget videre? Isåfall er vi begge redd for i bunn og grunn ikke miste vennskapet vi har bygget opp. Har dere noen råd til meg? Tror dere hun vil jeg skal spørre? begynner å bli usikker, men ingen av oss vil ha andre enn hverandre. Anonymkode: 5ea70...010
exictence Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Er dere bare venner da? Du sier dere har holdt på, du mener dere har sex? Ja, da vil hun nok at dere snakker sammen om hva dere ønsker mer forholdet. Si du føler at du vil være kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 exictence skrev (Akkurat nå): Er dere bare venner da? Du sier dere har holdt på, du mener dere har sex? Ja, da vil hun nok at dere snakker sammen om hva dere ønsker mer forholdet. Si du føler at du vil være kjæreste. Vi ligger ja og oppfører oss som vi er kjærester ja.. Anonymkode: 5ea70...010
mEditari Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Hva er det egentlig du lurer på her? Hva mener du med «steget videre»? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Dere bør ta praten. Å bare la det rusle og gå er ikke lurt. Anonymkode: 15085...4df
exictence Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi ligger ja og oppfører oss som vi er kjærester ja.. Anonymkode: 5ea70...010 Ja, og da ønsker hun at du sier det 1
mEditari Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Åh. Skjønte det nå. Dette er hvorfor jeg er elendig på dating, tar aldri et hint. Spør henne davel? Om dere er kjærester.
Aoo19 Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Spør hun hva hun tenker videre, ikke vær redd for å spørre om det
Hjelpsom Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har nå holdt på med ei i flere måneder, først ble vi enige om å være såkalte fuck friends. Hadde oppturer og nedturer sammen, men endte opp med å alltid finne tilbake til hverandre. Sist vi pratet ut om oss, ble vi begge enige om å slette såkalte dating apper, mest fordi begge var lei av det og at vi hadde det bra sammen... Vi fortsetter å oppføre oss som kjærester, men ingen har tatt steget videre? Isåfall er vi begge redd for i bunn og grunn ikke miste vennskapet vi har bygget opp. Har dere noen råd til meg? Tror dere hun vil jeg skal spørre? begynner å bli usikker, men ingen av oss vil ha andre enn hverandre. Anonymkode: 5ea70...010 Hvis dere begge er frie å franke og dere allerede oppfører dere som kjærester så er det bare å si det rett ut "Kan vi være ekslusive og kjærester" eller noe lignende. Kan hende at hun faktisk allerede ser på dere som kjærester for alt du vet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå