Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Julekort av den spanske kongefamilien. Snakker om dårlig manipulasjon. Endret 23. desember 2005 av Violetta
Gjest Emera Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 Rareste julekortet jeg noen gang har sett. Virker som de bare har gitt opp...
Amanlis Skrevet 29. desember 2005 #7 Skrevet 29. desember 2005 Hehe, synes det spanske kongehuset bør vurde stillingene til de som har laga det kortet. Jeg er meget uerfaren på bildemanipulasjon, den det kortet hadde jeg aldri sendt. Men, verden fikk noe å le av da
Gjest gjest 0 Skrevet 29. desember 2005 #8 Skrevet 29. desember 2005 Så pinlig! Tenk om vår kongefamilie hadde gjort det samme...
Grooo Skrevet 29. desember 2005 #9 Skrevet 29. desember 2005 Så pinlig! Tenk om vår kongefamilie hadde gjort det samme... ← Akkurat det bekymrer jeg meg ikke for, det hadde de garantert aldri gjort!
NullHull Skrevet 30. desember 2005 #10 Skrevet 30. desember 2005 Å herrejesus!! Jeg rødmer på det spanske kongehusets vegne. Nei, noe sånt hadde nok ikke gått igjennom Hennes Ultrakongelige Høyet Dronning Sonjas sensur, nei!! Men synes nå ikke det nederste bildet av prinsen m/fam så helt ekte ut heller jeg da... :klø:
Cuba Skrevet 30. desember 2005 #11 Skrevet 30. desember 2005 Men synes nå ikke det nederste bildet av prinsen m/fam så helt ekte ut heller jeg da... :klø: ← Nei.. he he! Han så ganske "klipp og lim"-aktig ut spør du meg..
Laina Skrevet 31. desember 2005 #13 Skrevet 31. desember 2005 Stakkars! Kanskje de har dårlig råd, og måtte gjøre det selv?
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2005 #14 Skrevet 31. desember 2005 Stakkars! Kanskje de har dårlig råd, og måtte gjøre det selv? ← Jeg funderte litt på om det kunne være at han eldste gutten på bildet kanskje hadde gjort det. I så fall hadde det ikke vært så ille, alderen tatt i betraktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå