AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #61 Skrevet 8. april 2023 By Veira! Den beste shampoen og balsamen, den rosa-serien👍 Anonymkode: bd876...6c1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #62 Skrevet 8. april 2023 SMINKE- definitivt!! Anonymkode: 88964...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #64 Skrevet 8. april 2023 Jaane doe skrev (På 21.2.2023 den 11.58): De har mye shampoo, balsam og hårkurer som er billigere/større flasker enn de på vanlig dagligvarebutikk. I tillegg har de mye parfymer som både er billige og lukter godt. (La rive er et merke som de fleste normal butikker har, og de parfymene er veldig gode. Har tre ulike La rive parfymer som jeg har kjøpt på normal). Disse store flaskene er enda billigere på Europris. Fatter ikke at jeg pleide å kjøpe småflasker med sjampo/balsam på Rema før… Anonymkode: 48da5...436 1
Fjonet Skrevet 15. april 2023 #65 Skrevet 15. april 2023 Kullsyrevann skrev (På 2.4.2023 den 23.22): også sånn spray man kan ta i skoene for å forebygge lukt. Har du navnet eller bilde? Ungdommen i hus burde absolutt fått noen slike! 😅 Jeg kjøper mye av det samme som folk nevner her. Så handler jeg litt reisestørrelser, genialt å ha med på tur, tannkrem, hårolje, krøllekrem til håret (det rosa merket for krøller), de har ofte sjampo og balsam i små pakker fra OK produsenter. Annet enn velvære er bl.a: Godis til både kattene og hunden. WC-tabletter, synes de rengjør godt nedi doskåla når de får virke lenge. Rens og godlukt til oppvaskmaskina. Antiseptiske våtservietter i ulik størrelse. Krydder, dressing, kjeks osv som ikke er på vanlig butikk. Og NORMAL sine egne mintdrops, veldig gode synes jeg og grei pris. Til påsken handlet jeg innpakket spennende godterier til noen barn, innpakket for at egget skulle holde ut påsken mtp kliss, samt at de da åpnet kun en og en ting, det var knallsuksess. Og jeg kom rimeligere fra det enn om jeg hadde handler på matbutikkene som finnes her.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #66 Skrevet 15. april 2023 Ahh, Normal har så mye bra, men pga at jeg er student må jeg bruke pengene mine med fornuft og avgrense lysten min til hva jeg trenger. Men som en student med budsjett, pleier jeg å kjøpe Palmolive dusjsåpe til kroppen min (750 ml) for 27kr, tannkrem, barberhøvler, og ikke minst vasketabletter (110 stk opp i for 89kr). Det er skikkelig nyttig da jeg har disse veldig lenge Anonymkode: a4a07...681 4
Bingo Bongo Skrevet 11. mai #67 Skrevet 11. mai Bomullspads (13 kr for 120 stk) Maybelline Mascara Sånne små, blanke gummistrikk Ellers: Sånne ark til tørketrommel som brukes i stedet for tøymykner Sukkerfri kaffesirup med salt karamell (synes ikke Toffe smaker like godt, og den med vanilje har jeg ikke smakt)
Kullsyrevann Skrevet 13. mai #68 Skrevet 13. mai Fjonet skrev (På 16.4.2023 den 0.25): Har du navnet eller bilde? Ungdommen i hus burde absolutt fått noen slike! 😅 Scholl fresh step shoe spray
Kullsyrevann Skrevet 13. mai #69 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 0.30): Ahh, Normal har så mye bra, men pga at jeg er student må jeg bruke pengene mine med fornuft og avgrense lysten min til hva jeg trenger. Men som en student med budsjett, pleier jeg å kjøpe Palmolive dusjsåpe til kroppen min (750 ml) for 27kr, tannkrem, barberhøvler, og ikke minst vasketabletter (110 stk opp i for 89kr). Det er skikkelig nyttig da jeg har disse veldig lenge Anonymkode: a4a07...681 Det var jo råbillig! Hvilket merke er det?
AnonymBruker Skrevet 13. mai #70 Skrevet 13. mai Kullsyrevann skrev (9 minutter siden): Det var jo råbillig! Hvilket merke er det? Innlegget er to år gammelt. Prisen er garantert høyere nå 😅 Anonymkode: 2f0fd...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #71 Skrevet 13. mai Det beste kjøpet er det du ikke gjør. Altså at du ikke lar deg lokke til å kjøpe unødvendige ting fordi det er litt billig. Kjøp det du trenger, ikke det som er billig. Anonymkode: 2a380...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #72 Skrevet 13. mai Jeg kjøpte neglelakk på Normal for et par uker siden, og den var helt ubrukelig. Dekket dårlig, rant under neglene og selv etter 45 minutter hadde den ikke tørket. Jeg endte opp med å kunne vaske det av med skrubb, håndsåpe og vann etter 45 minutter venting. Anonymkode: a2448...50a
AnonymBruker Skrevet 13. mai #73 Skrevet 13. mai Pleier som regel å kjøpe shampo/balsam, dusjsåpe, Garnier micellar ansiktsvask, bomullspads, håndkrem og truseinnlegg der. I tillegg til noe godteri og tyggis en gang i blant. Anonymkode: 1233b...e83 1
Knutekålmor85 Skrevet 13. mai #74 Skrevet 13. mai Det samme som jeg ville kjøpt i andre butikker, i hovedsak, men i andre størrelser og til lavere pris. Går inn, og går kun en runde. Det jeg får plukket med av varer vi bruker er bonus. Om jeg ikke finner noe, så er det sjelden verdt stressnivået og gå en ekstra runde.
Kullsyrevann Skrevet 13. mai #75 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Innlegget er to år gammelt. Prisen er garantert høyere nå 😅 Anonymkode: 2f0fd...4cd Ja nå koster den vel en halv nyre 😂 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #76 Skrevet 13. mai Jeg kjøper Latz suppe til kattene der, det har de ikke på noen andre butikker her omkring. Til meg selv kjøper jeg godis jeg ikke finner andre steder; Nørregade lakrisugler, Werthers soft caramels og store jordbærtopper fra Haribo. Anonymkode: b8db4...d44
Capazitet Skrevet 13. mai #77 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kjøpte neglelakk på Normal for et par uker siden, og den var helt ubrukelig. Dekket dårlig, rant under neglene og selv etter 45 minutter hadde den ikke tørket. Jeg endte opp med å kunne vaske det av med skrubb, håndsåpe og vann etter 45 minutter venting. Anonymkode: a2448...50a Hvilket merke var det?
AnonymBruker Skrevet 13. mai #78 Skrevet 13. mai Capazitet skrev (26 minutter siden): Hvilket merke var det? Gel Polish Factory. Jeg kjøpte to, to ulike farger. Vet ikke om jeg var ekstremt uheldig med den ene, men har ikke turt å prøve den andre enda. Går antagelig i søpla den også. Vurderer å legge inn en klage, for selv om det er billig så skal det jo ha et minimum av funksjon. Anonymkode: a2448...50a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #79 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gel Polish Factory. Jeg kjøpte to, to ulike farger. Vet ikke om jeg var ekstremt uheldig med den ene, men har ikke turt å prøve den andre enda. Går antagelig i søpla den også. Vurderer å legge inn en klage, for selv om det er billig så skal det jo ha et minimum av funksjon. Anonymkode: a2448...50a Det er ikke vanlig neglelakk da... https://gelpolishfactory.com/2023/11/10/how-to-use-gel-polish/ her ser du hvordan den brukes. Anonymkode: 2b9c5...3df 2 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #80 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gel Polish Factory. Jeg kjøpte to, to ulike farger. Vet ikke om jeg var ekstremt uheldig med den ene, men har ikke turt å prøve den andre enda. Går antagelig i søpla den også. Vurderer å legge inn en klage, for selv om det er billig så skal det jo ha et minimum av funksjon. Anonymkode: a2448...50a Det er gel lakk, du brukte den vel med uv lampe? Anonymkode: c6d26...99f 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå