Gå til innhold

Hva er de beste kjøpene på Normal?

pepsidronning

Anbefalte innlegg

Sånne tynne små gummi hårstrikk, sånne blanke. Føler de fleste rakner eller blir ødelagt veldig fort. De fra normal holdt seg bra, og kom i en svær boks! 

Anonymkode: c91fe...d58

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pepsidronning skrev (4 timer siden):

Normal-butikkene har noe ræl, men også mye bra - hva er deres erfaring med produktene, og hvilke gode "duplicates" har de? 

Dreamis til katta🤩

Anonymkode: 31670...60f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neutral-produkter, ofte 1/4 av vanlig butikkpris.

Anonymkode: dbc9e...371

Jepp, jeg kjøper bodybutter. 

Ellers:

såperefiller om de har uten parfyme

Lor kapsler

Ivy Aia fuktspray

Balsam (ikke shampo foreløpig, der må jeg ha Kerastase)

En sjelden gang noe fra Maybelline (mascara blir nok fast kjøp der)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dreamis til katta🤩

Anonymkode: 31670...60f

Er det duplikat? Ser ut som samme Dreamies på Normal som den på Rema, bare at Normal har Big Pack og er billigere. 

Normal har noen «fake» parfymer, men stort sett er det merkevarer de fører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha graviditetstester tilgjengelig, bare for sikkerhets skyld. De kjøper jeg bare på normal, koster vel 49 for 5 sånne strips.

Anonymkode: 14079...0cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at mange av produktene på Normal er i litt mindre forpakninger enn i dagligvarebutikken. Så lurt å sjekke kilo- og literpris 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundegodt. Minibein (Calcium Snacks) koster over 50 kr pr pose på Coop Extra og 28 kr pr pose på Normal.

Anonymkode: 279db...2ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg liker å ha graviditetstester tilgjengelig, bare for sikkerhets skyld. De kjøper jeg bare på normal, koster vel 49 for 5 sånne strips.

Anonymkode: 14079...0cf

Smart! Visste ikke at de hadde det så billig der

Anonymkode: 26aa9...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innom normal i morgen og kjøpe sminke. Gir oppdatering når jeg har prøvd alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et godt tips fra meg hvis man ikke vet hva man skal kjøpe gave til noen, men må kjøpe noe; mystery bags! Man får vanligvis varer som er verdt godt over salgspris på posen, og det er av grei kvalitet. Greia med posene er at det er varer som er utgått av sortimentet, men jeg synes det er gode varer uansett.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pepsidronning skrev (1 time siden):

Og et godt tips fra meg hvis man ikke vet hva man skal kjøpe gave til noen, men må kjøpe noe; mystery bags! Man får vanligvis varer som er verdt godt over salgspris på posen, og det er av grei kvalitet. Greia med posene er at det er varer som er utgått av sortimentet, men jeg synes det er gode varer uansett.

Er det virkelig noen som kjøper disse som gaver? 

Ville nok ha blitt mer glad dersom du lot være…

Anonymkode: e62a7...ef4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Normal! Jeg pleier å kjøpe hårstrikker, hårbørste, tannbørste og tannkrem, varmeplaster (det er vel egentlig laget for menssmerter, men jeg bruker det også om jeg har vondt i skulderen eller lignende), vegansk godteri og ting som jeg ser går viralt på TikTok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom tråden ligger under Velvære, hudpleie og kosmetikk, regner jeg med at det er ting fra disse kategoriene TS er mest interessert i.

Jeg er nok ikke helt i målgruppen for mye av Beauty-sortimentet hos Normal, men jeg har kjøpt gjenbrukbare bomullspads (sånne runde som man bruker til toner). De var jeg veldig fornøyd med. 

Har alltid et lite lager med små tannkremsflasker (reisestørrelse) liggende hjemme, som jeg rasker med meg når jeg skal på tur. De er veldig billige på Normal.

Ellers har det vært lite av beauty- og velværeproduktene på Normal som har fristet meg, for å være helt ærlig.

Anonymkode: e62a7...ef4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (4 minutter siden):

Elsker Normal! Jeg pleier å kjøpe hårstrikker, hårbørste, tannbørste og tannkrem, varmeplaster (det er vel egentlig laget for menssmerter, men jeg bruker det også om jeg har vondt i skulderen eller lignende), vegansk godteri og ting som jeg ser går viralt på TikTok. 

Varmeplaster?

Hvordan ser det ut? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten også tipse om at Normal har mange dupes for kjente parfymer, f.eks My Way fra Armani, Good Girl av Carolina Herrera og flere andre. Jeg har ikke testet de selv med tanke på hvor lenge de eventuelt varer, men ble absolutt positivt overrasket da jeg luktet på de i butikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godterier, zalo, shampoer/balsamer, sanitærprodukter, barberblader, tannkremer, proteselim (70kr billigere enn apoteket), tyggi, tegnesaker, store dusjsåper osv. De har veldig mye bra der :)

Anonymkode: 0e6a1...3d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...