17.11 Skrevet 13. mai #81 Skrevet 13. mai Jeg kjøper bare OPI neglelakk på Normal. Med base og top coat sitter den nesten en uke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #82 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 17.39): Det er ikke vanlig neglelakk da... https://gelpolishfactory.com/2023/11/10/how-to-use-gel-polish/ her ser du hvordan den brukes. Anonymkode: 2b9c5...3df AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 17.41): Det er gel lakk, du brukte den vel med uv lampe? Anonymkode: c6d26...99f Å, det visste jeg ikke. 😅 Anonymkode: a2448...50a
AnonymBruker Skrevet 26. august #83 Skrevet 26. august Sonit skrev (På 20.2.2023 den 1.06): Er det duplikat? Ser ut som samme Dreamies på Normal som den på Rema, bare at Normal har Big Pack og er billigere. Normal har noen «fake» parfymer, men stort sett er det merkevarer de fører. Syntes alle parfymene der virker som dupes og fakes? Anonymkode: c4e86...1b5
AnonymBruker Skrevet 26. august #84 Skrevet 26. august Bingo Bongo skrev (På 11.5.2025 den 15.01): Sånne ark til tørketrommel som brukes i stedet for tøymykner vet du om de har sånne vaskeark også? isåfall, navn? Anonymkode: c4e86...1b5
Bingo Bongo Skrevet 26. august #85 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): vet du om de har sånne vaskeark også? isåfall, navn? Anonymkode: c4e86...1b5 Det har jeg aldri kjøpt, så det kan jeg dessverre ikke svare på.
AnonymBruker Skrevet 26. august #86 Skrevet 26. august Sjokolade snop å parfyme Anonymkode: ff00b...b41
Sonit Skrevet 26. august #87 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Syntes alle parfymene der virker som dupes og fakes? Anonymkode: c4e86...1b5 Litt klønete skrevet. Parfymene er dupes, utover det er det stort sett merkevarer de selger.
AnonymBruker Skrevet 26. august #88 Skrevet 26. august De har noen fantastisk gode håndsåper til 12 kr Ellers kjøper jeg aussie shampo/balsam,dusjesåper,mascara,haribo godteri,dentasticks til hunden,bomullspads,nudler,krydder,2 pk barberskum. Anonymkode: 77b46...3f7
jukkapalme Skrevet 27. august #89 Skrevet 27. august Sonit skrev (14 timer siden): Litt klønete skrevet. Parfymene er dupes, utover det er det stort sett merkevarer de selger. De har noen merkeparfymer også, fra Britney Spears, Christina Aguilera og Elizabeth Arden, ihvertfall. Så ingen dyre merker. Elizabeth Arden er vel bare body mist, kanskje. Victoria’s secret body mists har jeg også sett der. Men veldig mange billige dupes på dyrere parfymer, ja. Kjøpte en body mist i stor flaske der i sommer som lukter helt likt som sol de Janeiro cheirosa 62, bare litt svakere. Det er den Mange tror dupes er det samme som fake, men er jo ikke det. Er bare billige merker som duper dyrere produkter. Det er ikke ulovlig, selv om noen tror det og derfor tror det er det samme som fake. Men må innrømme at jeg syns noen av disse billigmerkene kjører dupes litt for langt. W7 f.eks som lager paletter nesten klin like som Anastasia sine. Men kvaliteten er jo langt fra den samme. Så noen dupes på Rare beauty flytende blush sist jeg var der. Veldig like forpakninger ved første øyekast, men ikke samme kvaliteten, så klart. Forpakningen på dupen var billig og lett plast. Har ikke testet produktet selv, men så en video og det var visst ganske bra. Syns det er gøy å teste dupes selv, selv om de sjelden slår originalen. Jeg pleier å kjøpe sheetmasker og øyemasker fra garnier, fotmasker fra Masque me up/miqura, zendium tannkrem, tamponger, noe sminke (selv om jeg generelt foretrekker dyrere merker), håndsåpe, bomullspads, dreamies, økologisk sukkerfritt peanøttsmør, nutella i bittesmå bokser, Barebells barer, energidrikk (de har noen av de få jeg liker) godis og små poser med snack chips som er mitt favorttpotetgull Elsker normal, men kjøper alltid myyye mer der enn planlagt
AnonymBruker Skrevet 27. august #90 Skrevet 27. august pepsidronning skrev (På 19.2.2023 den 17.44): Normal-butikkene har noe ræl, men også mye bra - hva er deres erfaring med produktene, og hvilke gode "duplicates" har de? Handler ikke mye der,men deodorant, bommulpads og hårprodukter 👌 Anonymkode: c3dc4...a87
AnonymBruker Skrevet 30. august #91 Skrevet 30. august tørrshampoo Got2b extra fresh (den grønne) barberblader (man up, slike "gammeldagse" som er et flatt blad med to skarpe sider) godteri noen få ganger smak til iskaffe, men de har dårlig utvalg sminke q-tips dusjsåpe, hvis den er billigere enn andre steder mascara Men man må passe på, ikke alt er billigere på Normal alltid. Anonymkode: da6b1...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå