AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Prøver å bestille et skap som er på tilbud for 2700 kr. Når jeg går inn på handlekurven får jeg opp at ekspedisjonsgebyret er på 449 kr. Dette er utenom frakt. Det er jo helt vilt! Er dette virkelig riktig? Anonymkode: 2f7df...c6a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøver å bestille et skap som er på tilbud for 2700 kr. Når jeg går inn på handlekurven får jeg opp at ekspedisjonsgebyret er på 449 kr. Dette er utenom frakt. Det er jo helt vilt! Er dette virkelig riktig? Anonymkode: 2f7df...c6a Typisk Jotex og Ellos. De er litt som nettshoppingens Ryanair, ekstra utgifter overalt. For noen uker siden forsøkte jeg å få tilbake penger for noe jeg hadde sendt i retur til Ellos. Det var en ubrukt og plastforseglet vare, og jeg fikk e-post om at returen var godkjent. Men pengene kom aldri inn på konto. Å få pengene tilbake var en kjempejobb, jeg ble stadig satt over til nye personer som dessverre ikke kunne hjelpe meg. Man skulle jo tro at såpass store selskaper har fått varer i retur tidligere 🙄 Mistenker egentlig at de har gjort det vanskelig å få tilbake pengene, fordi de vet at folk gir opp dersom det blir for tidkrevende og komplisert. Handler neppe der igjen. Anonymkode: b7afc...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå