AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Hei, Jeg har egentlig altfor lang erfaring på tinder. Det er et mønster som gjentar seg. Unge kvinner på tinder som kommer fra mindre urbane steder som ser ut til å skaffe seg barn svært tidlig. Min hypotese er at de fikk barn (gjerne flere) med ungdomskjæresten, ble i bygda, og aldri kom seg ut. Samtidig er det nok mange som flyttet til større steder for studier osv. Om jeg eksempelvis ser en Linn, 23 fra Hokksund står det garantert "mamma til 2 prinser og en prinsesse". Det er ikke noe riktig og galt her. Kun en observasjon. All respekt til alenemødre. Anonymkode: 2fc10...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Wow. Du er ganske langt bakpå om du ikke har sett dette tidligere. Du vet at SSB har samme analyse som deg? Anonymkode: 6f5bb...884 2
Andro Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Det er nok mange enslige fedre der også, men de skriver det ikke på profilen. Fedre har sjelden hovedomsorg og har ikke foreldreskap som sin fremste identitet. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Det er nok mange enslige fedre der også, men de skriver det ikke på profilen. Fedre har sjelden hovedomsorg og har ikke foreldreskap som sin fremste identitet. Det har du nok rett i. Når det er sagt synes jeg det er fint å ha det i profilen. Alenefedrene burde også informere om det samme. Det er vesentlig å vite om i en datingprosess. Anonymkode: 2fc10...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Wow. Du er ganske langt bakpå om du ikke har sett dette tidligere. Du vet at SSB har samme analyse som deg? Anonymkode: 6f5bb...884 Jeg har kjent til fenomenet tidligere, men ikke dypdykket i SSB sine tall i det siste. Anonymkode: 2fc10...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 4 minutter siden, Andro said: Det er nok mange enslige fedre der også, men de skriver det ikke på profilen. Fedre har sjelden hovedomsorg og har ikke foreldreskap som sin fremste identitet. Hva skal de skrive i profilen da? «Hei. Jeg har to barn som jeg knapt ser, men har ikke «tid» til dem så de vil du knapt se. ✌️ Men jeg har selvfølgelig tid til DEG ❤️🥰» De mennene som stiller opp for ungene, de er sjeeeelden vare på Tinder. Anonymkode: fd7a9...b77
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Wow. Du er ganske langt bakpå om du ikke har sett dette tidligere. Du vet at SSB har samme analyse som deg? Anonymkode: 6f5bb...884 Kan du linke til siste SSB analyse om alenemødre på Tinder? Anonymkode: cbcbe...dc3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du linke til siste SSB analyse om alenemødre på Tinder? Anonymkode: cbcbe...dc3 Du klarer helt fint å finne frem selv at alderen på førstegangsfødende er lavere i småbyer og bygd sammenlignet med storbyer. Anonymkode: 6f5bb...884 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du klarer helt fint å finne frem selv at alderen på førstegangsfødende er lavere i småbyer og bygd sammenlignet med storbyer. Anonymkode: 6f5bb...884 Men antall alenemødre på Tinder på SSB er det vel vanskeligere å linke til? Anonymkode: 2fc10...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men antall alenemødre på Tinder på SSB er det vel vanskeligere å linke til? Anonymkode: 2fc10...e7b Det er ikke rart du ligger så langt bakpå når du ikke forstår sammenhengen. Anonymkode: 6f5bb...884 1
Snok1 Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Andro skrev (20 minutter siden): Det er nok mange enslige fedre der også, men de skriver det ikke på profilen. Fedre har sjelden hovedomsorg og har ikke foreldreskap som sin fremste identitet. Hvor i Aksdal bor du?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De mennene som stiller opp for ungene, de er sjeeeelden vare på Tinder. Anonymkode: fd7a9...b77 Ikke min erfaring. Litt forskjellig, så klart, men de fleste jeg har snakket med som har barn har de enten 50/50, 80% eller 100%. Endte likevel opp med en fantastisk helgepappa som har de så mye ekstra som han kan. Anonymkode: c046f...c4e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke rart du ligger så langt bakpå når du ikke forstår sammenhengen. Anonymkode: 6f5bb...884 Bakpå å refere til statistikk SSB ikke har. Anonymkode: 2fc10...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #14 Skrevet 19. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bakpå å refere til statistikk SSB ikke har. Anonymkode: 2fc10...e7b Haha, foreslår at du leser utvekslingen en gang til. Anonymkode: eb02b...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå