Gå til innhold

Bruker folk Tinder for sex eller forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres inntrykk? Tinder har hatt dårlig rykte lenge, i hvert fall før. Men hvordan er det der nå`?

Anonymkode: 5bc4d...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler

Anonymkode: 8e1ed...ef0

Skrevet

Begge deler. Håper og tror de fleste er ærlige om det allerede i profilen sin. Hvis ikke merker du det om det er en kjekk mann

Skrevet

Noen bruker det for sex, noen for forhold

Skrevet

Noen bruker for sex og noen for forhold. Nå har jo tinder gjort det enda lettere å sortere ut hvem som er hvem. 

Anonymkode: f7bfe...b34

Skrevet

Begge deler ja

Anonymkode: 30ec2...d9f

Skrevet

Begge deler.

Ganske stor forskjell på hvordan jeg og en venninne bruker/har brukt Tinder. Jeg var ganske ganske klar på at jeg var ute etter noe seriøst og valgte da menn ut fra det. Så i all hovedsak var de jeg var borte i seriøse de også.

Mens hun er ute etter sex eller er i ikke like klar på at hun er ute etter noe seriøst. Så hun velger menn på en helt annen måte. Hun klager også over at Tinder er så useriøst og overfladisk. Hun forteller at hun får mye nakenbilder og runkevideoer. Sender også sånt selv. Jeg har aldri opplevd det eller sendt for eksempel.

Så min erfaring er at det er litt hva man gjør det til, men man kommer selvfølgelig borte i de som ikke er ute etter det samme som deg. Det er uunngåelig, men ofte kan man se det og så har det litt med hvordan man presenterer seg selv.

Nå mener jeg ikke at det er noe galt i å søke sex. Bare for å ha det sagt, men det er ikke sånn at Tinder kun er for det og at man hele tiden støter borti sånne folk på Tinder.

Anonymkode: 99d01...d04

• Liker 2
Skrevet

De jeg kjenner som jar Tinder beskriver det som en pulekabal.

Skrevet

Såvidt jeg vet vil de fleste ha sex.. kan hende noen av disse vil mer etterhvert, men det finner de ikke ut med meg.

Skrevet

forhold.

Anonymkode: a0e95...0c0

Skrevet

Målet er vel forhold, men det er noen som nesten kaster sex etter deg. Så da blir det vel noen sideveier.

Anonymkode: 5cef5...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen bruker for sex og noen for forhold. Nå har jo tinder gjort det enda lettere å sortere ut hvem som er hvem. 

Anonymkode: f7bfe...b34

hvordan da??

Skrevet

Jeg synes veldig mange menn ser ut til å være ute etter forhold...  Men, samtidig sier de nok ikke nei til et ligg eller to med noen andre i mellomtiden. 

Anonymkode: af4d6...43b

• Liker 1
Skrevet

Begge deler? Traff eksen der, truffet en håndfåll jeg har håpt det kunne bli noe med, og truffet et par stykker bare for sex.

Tinder er som alle andre kanaler, enten det er på nett eller i virkeligheten. 

Anonymkode: 7725f...567

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...