AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Ser det er så mange som skriver om sine problemer her inne og må innrømme jeg er sjokkert av mange av situasjonene. Likevel har jeg jo erfaring selv med min eksmann, hadde jeg skrevet om råd her så ville det jo vært og forlate han, noe som tok sin tid, og sett i ettertid så skulle jeg jo gjort det for lenge siden. I dette tilfellet var det røde flagg allerede fra start, men jeg hadde så lyst på kjæreste, jeg var 23 år, alle mine venninner hadde samboere og jeg følte meg "dust" som var singel enda og ikke hadde kjæreste. Jeg var riktignok forelsket i han, og var derfor villig til å finne meg i mye. Hvordan var det for dere? Dere med problemer hovedsakelig, var forholdet bra i starten eller var det problematisk? Ble det verre med tid? Når forelskelsen gikk over? Jeg traff en ny mann da jeg var 36, og har det virkelig bra nå, ingen røde flagg, adri opplevd sik type kjærlighet, er jo bare spent på å se om det holder. Anonymkode: 83a4e...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå