Gå til innhold

Spørsmål om Foodora

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri bestilt noe via Foodora, men tenkte å bestille noe til en venninne, som hun da får levert på døra. Kan man bestille fra flere bedrifter i samme levering? F eks pizza fra en restaurant, boller fra et bakeri og drikke og godteri fra en matbutikk. 

Er Tromsø som er byen, hvis det har noe å si. Søkte egentlig først etter Morgenkevering eller noe liknende, men det fant jeg ikke i Tromsø.

Anonymkode: 3e339...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går selvfølgelig an, men da må du gjøre bestillingene separat og du får de ikke samlet slik som Morgenlevering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna Foodora. 92% har gitt 1 stjerne på Trustpilot, det sier sitt.

Anonymkode: ee646...e9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Andre aktører som leverer mat på døra i Tromsø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Foodora er knall bra

Anonymkode: aec4a...86a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har brukt Foodora fast på reise i mange år. De finner frem, selv om jeg bestiller til hoteller. Bare et-par ganger har de blitt forsinket, og da får jeg meldinger om det. 

Så en stykk strålende fornøyd kunde her, som lener meg mer på egne erfaringer, enn internett. 

Anonymkode: d7e1c...cd6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har brukt dem 10-15 ganger, og aldri vært misfornøyd. 

Har en gang fått mangelfull levering, der jeg fikk kun 2 av 3 brett sushi. 
Kontaktet restauranten og Foodora. Fikk pengene tilbake på konto to dager senere, pluss en rabattkupong fra Foodora. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Foodora er knall bra

Anonymkode: aec4a...86a

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har brukt Foodora fast på reise i mange år. De finner frem, selv om jeg bestiller til hoteller. Bare et-par ganger har de blitt forsinket, og da får jeg meldinger om det. 

Så en stykk strålende fornøyd kunde her, som lener meg mer på egne erfaringer, enn internett. 

Taluno skrev (4 timer siden):

Jeg har brukt dem 10-15 ganger, og aldri vært misfornøyd. 

Har en gang fått mangelfull levering, der jeg fikk kun 2 av 3 brett sushi. 
Kontaktet restauranten og Foodora. Fikk pengene tilbake på konto to dager senere, pluss en rabattkupong fra Foodora. 

Så fint dere har gode erfaringer, men det endrer ikke det faktum at over 90 % er misfornøyd. Det hjelper ikke at de gjør en god jobb en av ti ganger.

Kundeservice er omtrent ikke-eksisterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så fint dere har gode erfaringer, men det endrer ikke det faktum at over 90 % er misfornøyd. Det hjelper ikke at de gjør en god jobb en av ti ganger.

At 90% er misfornøyd med kundeservicen, betyr ikke at de gjør feil på 90% av leveringene. 
Går du inn å legger inn positiv omtale hver gang du får mat levert? Eller hver gang du får det du bestiller på en restaurant? 
Jeg gjør ikke det, jeg legger kun igjen kommentar om jeg er misfornøyd, eller om jeg er særdeles fornøyd. 
Jeg er heller ikke i kontakt med kundeservice hver gang jeg bestiller, er du det? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det har nok mye med at det oftest er de som er misfornøyde som legger inn anmeldelser.

Anonymkode: 04759...72d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og du kan heller ikke si at 90% er misfornøyde, det er 90% av de som har lagt igjen en anmeldelse som er misfornøyde, og det er 2 vidt forskjellige ting.

Anonymkode: 04759...72d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Andre aktører som leverer mat på døra i Tromsø?

Jeg bor i Tromsø. Wolt er MYE bedre. 

Og du kan betale en drosjesjåfør for henting og levering også. Jeg har fått bragt smågodt, potetgull og brus😅 men ring en av de privat

Anonymkode: 976bf...55d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg bor i Tromsø. Wolt er MYE bedre. 

Og du kan betale en drosjesjåfør for henting og levering også. Jeg har fått bragt smågodt, potetgull og brus😅 men ring en av de privat

Og, spør du på fb-gruppa "hjelp til alt mulig i tromsø" vil noen gjøre det for deg. Garantert! Admin har en tendens til å gjøre slikt gratis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille fra flere resturanter/bakeri etc ja, men ikke i "samme handlekurv" og det er forskjellig leveringstid på leveringene. Så alt vil ikke komme samtidig. Itillegg blir det fraktkostad per sted.

Anonymkode: 46e5b...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for øvrig veldig fornøyd med Foodora! Maten kan være noe lunka ved levering, men sånn må man forvente når det skal kjøres fra en plass til en annen, så det er ikke foodora sin feil. 

Anonymkode: 46e5b...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kundeservice er fantastisk.

I og med at jeg bytter hotell har jeg flere ganger bestilt med feil adresse. Det fikser de med en gang du tar kontakt via chat, eller budet ringer meg og vi finner en løsning.

På 50+ bestillinger har det ikke vært en feil med maten. Den gangen varmmat tok for lang tid fikk jeg refundert alt. 

Men jeg forstår at dette er veldig forvirrende for eldre som er vant til en skranke og fysiske ansatte, eller i verste fall et telefonnummer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jobb med elmopeden. Går mye raskere enn med sykkel og en tjener ca 350 kr timen. Mot 200 med sykkel.

Anonymkode: 37359...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fin jobb med elmopeden. Går mye raskere enn med sykkel og en tjener ca 350 kr timen. Mot 200 med sykkel.

Anonymkode: 37359...fdd

Elmoped midtvinters i Tromsø? 😳

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...