AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Jeg er ansatt i en fylkeskommune og vi skal visst være IA-bedrift. Har omtrent aldri vært syk, bortsett fra maks to dager, så har aldri hatt behov for sykemelding og vet veldig lite om dette. Men nå er jeg absolutt ikke i form. Det begynte før helga, og føler meg fortsatt elendig. Hvor lenge kan jeg være hjemme før jeg må til lege for sykemelding? Har prøvd å finne svar inne på QM+, men orker ikke så lenge av gangen og finner ikke frem. Noen som kjenner reglene? Anonymkode: b41d3...0d1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Jeg tror du kan være borte en dag og opptil 8 dager uten å måtte gå til lege, men de fleste oppsøker lege så fort det går ved mistanke om det går flere dager før en kan forvente å bli frisk. Er du borte en dag så trekkes du bare en dag. ( har knapt brukt egenmelding sjøl, men har lest reglene for en stund siden ) Anonymkode: 3b320...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Jeg jobber og i en fylkeskommune. Vi har 8 dager (inkluderer helg). Anonymkode: d03de...c9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå