Gå til innhold

Merket du stor endring av sexen etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født et barn bare :) Ventet 3mndr før samleie...ville være sikker på at alt er ok :) Før fikk jeg greit orgasme ved å ri meg, men nå har jeg fått et luksusproblem. Kommer utrolig lett vaginalt uansett stilling(de 3 vanlige), mye kan jo endre seg når barnet går gjennom fødselskanalen? Eller er jeg bare blitt mer følsom der ende? Nå føler jeg for samleie hver dag, mannen synes det blir for mye...😂 Faktisk vurdert å kjøpe meg en dildo for første gang i livet.

Så kjappiser er blitt en vinner her :) Ettersom jeg er så "enkel"..

Anonymkode: 102aa...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :) Jeg har aldri tidligere fått orgasme tidligere av kun penetrering, men får det nå etter en komplisert fødsel hvor jeg fikk store skader ut- og innvendig 🤷🏽‍♀️😆 Jeg tar det bare som en kjempebonus, tar det som ''lønn for strevet'' etter det hel**** underlivet gjennomgikk, med smertene og problemene jeg hadde den første tida 😁

Anonymkode: f7f20...498

Skrevet

Her ble det mye mye dårligere. Vanskeligere å få orgasme, slapp skjede og jævlig stygt etter sying.

Anonymkode: cd277...b13

Skrevet

Får mye lettere orgasme vaginalt nå enn før. Fødte med KS men hadde full åpning og presset, så noe skjedde der nede 😂

Anonymkode: ddba1...569

Skrevet

Har også fått bedre sexliv etter fødsel, kommer som ei kule 🌟

Anonymkode: dbd4a...c8d

Skrevet

Bra å høre at andre har fått det bedre :) Tror også tykkelse på penis spiller mye inn....der er jeg heldig.

TS.

Skrevet

Akkurat likt som før for min del. To ukompliserte vaginale fødsler bak meg. Aldri fått orgasme vaginalt hverken før eller etter (dere er heldige!), føler alt er akkurat som det alltid har vert. Ikke blitt «videre» eller noe heller..

Anonymkode: e11de...e85

Skrevet

Sexlivet ble bedre. 

Anonymkode: e0369...c18

Skrevet

Født fire barn, og har ikke merket noe endring i sexlivet etter noen av dem.

Skrevet

Jøss, er dette representativt? Veldig hyggelig i så fall! Har hatt to ukompliserte fødsler, og kom veldig lett før og fortsatt lett nå men trenger litt mer tid på meg. Det kan ha mer med alder å gjøre for alt jeg vet.

Ellers føler jeg at selv om jeg fysisk «virket som før» ganske raskt så tok det lang tid før jeg følte meg som før mentalt. Var liksom en sånn blanding av roller som ble ugrei oppi hodet mitt, klarte ikke å tenke på sex uten at det føltes feil når jeg hadde ansvar for et spedbarn. Også følte jeg med lite attraktiv. Men, var veldig bevisst på at jeg ville ha et godt sexliv igjen i fremtiden så jobbet mye med meg selv mentalt, og føler meg nå akkurat like opptatt av sex som før, og skulle gjerne hatt det hver dag om vi orket med to småbarn i hus😅 Blir i hvert fall 3 ganger i uka til vanlig, pluss minus.

Anonymkode: 0f99e...4c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jøss, er dette representativt? Veldig hyggelig i så fall! Har hatt to ukompliserte fødsler, og kom veldig lett før og fortsatt lett nå men trenger litt mer tid på meg. Det kan ha mer med alder å gjøre for alt jeg vet.

Ellers føler jeg at selv om jeg fysisk «virket som før» ganske raskt så tok det lang tid før jeg følte meg som før mentalt. Var liksom en sånn blanding av roller som ble ugrei oppi hodet mitt, klarte ikke å tenke på sex uten at det føltes feil når jeg hadde ansvar for et spedbarn. Også følte jeg med lite attraktiv. Men, var veldig bevisst på at jeg ville ha et godt sexliv igjen i fremtiden så jobbet mye med meg selv mentalt, og føler meg nå akkurat like opptatt av sex som før, og skulle gjerne hatt det hver dag om vi orket med to småbarn i hus😅 Blir i hvert fall 3 ganger i uka til vanlig, pluss minus.

Anonymkode: 0f99e...4c3

Tviler. Jeg laget en meningsmåling her en gang, om hvordan sexlivet ble etter fødsel. Var sørgelig stor andel som krysset av for "mye dårligere enn før". Men også en del som krysset "som før" og noen på "bedre enn før".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har merket det samme som deg. At det ble mer følsomt og jeg fikk vaginalorgasmer mye lettere enn før. Har født tre barn. 

Anonymkode: 76d28...d20

Skrevet

Jeg har født tre ganger. Etter første fødsel opplevde jeg å få orgasme lettere. Vil si at sexlivet har blitt bedre og mer ukomplisert etter graviditet og fødsel. 

Anonymkode: 6de5a...4e1

Skrevet

Så bra å høre....da er vi jammen meg mange :) Bestillt min første dildo så mannen får litt avlasting....😅 Går for en med tykkelse, ikke lengden som teller tror jeg med min erfaring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra å høre....da er vi jammen meg mange :) Bestillt min første dildo så mannen får litt avlasting....😅 Går for en med tykkelse, ikke lengden som teller tror jeg med min erfaring.

Denne var meg....

TS.

Skrevet

Merket ikke forskjell, men det tok litt tid å komme tilbake til det stadiet (prøvde oss etter 6 ukerskontrollen men det var hinsides vondt, var først 4-5 måneder etter fødselen ting føltes normalt igjen 😛 )

Anonymkode: 2a8fa...729

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dette minner mer og mer om en runketråd, ærlig talt.

Anonymkode: 191da...58d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette minner mer og mer om en runketråd, ærlig talt.

Anonymkode: 191da...58d

Skjerp deg, alle er ikke slik. Sier mer om deg.

TS.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjerp deg, alle er ikke slik. Sier mer om deg.

TS.

Vi er bare misunnelige. Det fremstår litt som at du skryter, skulle svært gjerne vært i din situasjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er bare misunnelige. Det fremstår litt som at du skryter, skulle svært gjerne vært i din situasjon.

Er jo flere svar her med samme erfaring, jeg hadde ikke forventet det selv.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...