AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #21 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ja, jeg er sikker på at det ikke var en kopi. mener det var rundt 200 per vippetang + frakt og toll da Anonymkode: 10245...f6d beklager feilinformasjon. det var en selger fra japan. https://www.ebay.co.uk/str/akikojapan jeg sto på "venteliste" da jeg ønsket meg en limited edition i gull med rød vippepute, og fikk da kjøpe denne da den om ut i desember (tror jeg det var) i fjor. https://www.instagram.com/p/CkhRGw7rHdZ/ han laget en egen listing til meg med de produktene fra han jeg ønsket å kjøpe. han hadde ikke auksjoner på noen av vippetengene jeg spurte om, men tok på seg det å skaffe tak i dette da jeg spurte- han ordnet også med en sammenlegbar vippekam til meg jeg hadde lyst på Anonymkode: 10245...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #22 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derol... Jeg så reklame for den og ble litt frista 😄 men ok, da vet jeg Anonymkode: 67d5e...01f Det var det den het ja 😅ikke verdt pengene. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ts her Jeg har nå sjekket rundt på nettet og Shu uemura er også klin umulig å få kjøpt. Fant den på ebay men det kan jo være en dårlig kopi da. Anonymkode: 5c949...4c6 Daibeauty, yesstyle og strawberrynet har den. Koster ca 200 alle steder men det Er faktisk nokså rimelig. Vi solgte den for 350 i sin tid. Som en annen sa, viktig å finne ut hva slags øyeform man har. Noen passer kun til mandel-øyne, andre til runde osv... Selv har jeg store, runde øyne og må ha en som er litt buet for å få med flere vipper enn bare dem i front 🤣 Anonymkode: f5547...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #23 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var det den het ja 😅ikke verdt pengene. Daibeauty, yesstyle og strawberrynet har den. Koster ca 200 alle steder men det Er faktisk nokså rimelig. Vi solgte den for 350 i sin tid. Som en annen sa, viktig å finne ut hva slags øyeform man har. Noen passer kun til mandel-øyne, andre til runde osv... Selv har jeg store, runde øyne og må ha en som er litt buet for å få med flere vipper enn bare dem i front 🤣 Anonymkode: f5547...880 Jeg har litt mandel formede øyne og litt hodded øyne. Anonymkode: 5c949...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå