Gå til innhold

Vedrørende spørsmål rundt noen symptomer jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii, er en snart 22 år gammel jente som i januar begynte på p-piller oppe på p stav for å få litt mer kontroll på syklusen min. Da jeg i rundt et år har hatt mensen annenhver uke og en liten pause også pån igjen. For en uke siden testet jeg brått positivt på en graviditetstest og har siden testet negativ så veldig liten sjanse for at det er det det er. Sammen med denne testen har jeg vært utrolig kvalm, konstant oppblåst (noe som jeg også er til vanlig pga endo), men nå er jeg det 24/7. Går også sakte, men sikkrrt ned i vekt hvor vekten min har stått på det samme det siste året. Har mye vondt nederst i magen, men dette tenker jeg ikkr så mye over med tanke på at dette fullt mulig er endoen. Også er det at jeg har konstant trykk på blæra, føler jeg må tisse heeeele tiden.. det jeg egt lurer på er om noen har vært borti noe av dette? For jeg har jo seff søkt på Google og da tikket jeg av ganske mange symptomer på eggstokkreft nemlig. Takk på forhånd.  

Anonymkode: 640ea...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe du tar med legen..bestill time.

Anonymkode: 9e621...d79

• Liker 1
Skrevet

Det må du snakke med legen din om.

Anonymkode: 128a1...1b6

• Liker 1
Skrevet

Legen.

Anonymkode: a4823...742

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke være kreft. Det kan være cyster,  og mye annet rart. Men du må snakke med legen om det. 

Anonymkode: a4823...742

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...