Gå til innhold

Hva er toppen av konfliktskyhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan begynne:

Kjøpte bolig og flyttet sammen med min exmann fordi jeg ikke fikk meg til å gå fra han fordi han var så lei seg.

Jeg hadde så dårlig samvittighet🙈

Anonymkode: 20eb9...636

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😆 Stygt å le, men ja. 

Avtalte å kjøpe en brukt stol og forsikret meg om at den ikke hadde mugglukt, da jeg kom der så stinket den likevel mugg. Tok likevel med meg stolen. Faen heller :P 

Anonymkode: 6f0f2...10b

• Liker 2
Skrevet

Else Kåss Furuseth som ble sammen med en dame selvom hun ikke er lesbisk.....

1 hour ago, AnonymBruker said:

😆 Stygt å le, men ja. 

Avtalte å kjøpe en brukt stol og forsikret meg om at den ikke hadde mugglukt, da jeg kom der så stinket den likevel mugg. Tok likevel med meg stolen. Faen heller :P 

Uff, gjort det samme OG la igjen en positiv review! Den fortjente hun IKKE, ass.

Anonymkode: 76edd...ad9

• Liker 1
Skrevet

Er ikke Else K Furuseth bifil? 😄

Hun er veldig konfliktsky har hun sagt, men jeg er ikke noe bedre selv

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Else Kåss Furuseth som ble sammen med en dame selvom hun ikke er lesbisk.....

Uff, gjort det samme OG la igjen en positiv review! Den fortjente hun IKKE, ass.

Ja, faen heller! Her slettet mannen annonsen for å forhindre meg fra å gi review, fordi han visste at han ikke hadde rent mel i posen. Men vet ikke om jeg hadde turt å gi negativ review uansett. 

Jeg jobber med det! Er mye bedre enn jeg var. 🙏

Jeg har også ligget med en mann jeg ikke ønsket å ligge med fordi han var hjemme hos meg og forventet sex, og jeg var redd hva skulle skje om jeg sa nei. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ts her

Kom på at jeg tabbet meg enda en gang pga at jeg er så konfliktsky, da jeg skulle kjøpe min første bruktbil.

Jeg ønsket meg en 5 dørs / luke bak fordi det skulle være lettvint å få inn barnevogn, da jeg hadde dårlig rygg.

I annonsen stod det at det var en 5 dørs Peugeot, og jeg avtalte at selger skulle komme hjem til meg og vise frem bilen.

Selger var en ung gutt som hadde med seg faren sin, og bilen var en sedan (4 dører+koffert) og det var det jeg ikke ønsket.

Jeg følte jeg måtte kjøpe bilen fordi de kom hjem til meg, og turde ikke si at det var feil biltype.

Jeg kjøpte bilen og det var veldig tungvint for meg å lempe barnevogn inn og ut av kofferten med bekkenløsning/dårlig rygg.

🙈

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her

Kom på at jeg tabbet meg enda en gang pga at jeg er så konfliktsky, da jeg skulle kjøpe min første bruktbil.

Jeg ønsket meg en 5 dørs / luke bak fordi det skulle være lettvint å få inn barnevogn, da jeg hadde dårlig rygg.

I annonsen stod det at det var en 5 dørs Peugeot, og jeg avtalte at selger skulle komme hjem til meg og vise frem bilen.

Selger var en ung gutt som hadde med seg faren sin, og bilen var en sedan (4 dører+koffert) og det var det jeg ikke ønsket.

Jeg følte jeg måtte kjøpe bilen fordi de kom hjem til meg, og turde ikke si at det var feil biltype.

Jeg kjøpte bilen og det var veldig tungvint for meg å lempe barnevogn inn og ut av kofferten med bekkenløsning/dårlig rygg.

🙈

:hoho:Det er akkurat sånnt jeg kunne gjort også!

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke Else K Furuseth bifil? 😄

Hun er veldig konfliktsky har hun sagt, men jeg er ikke noe bedre selv

Ts

Nei. Hun har vel sagt at hun nok ikke er det.

• Liker 1
Skrevet

Toppen av konflikskyhet er å logge seg inn på Kvinneguiden og ventilere over partneren sin i håp om å få støtte i stedet for å ta med den det gjelder... 

Anonymkode: fe74f...d30

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Toppen av konflikskyhet er å logge seg inn på Kvinneguiden og ventilere over partneren sin i håp om å få støtte i stedet for å ta med den det gjelder... 

Anonymkode: fe74f...d30

?

Skrevet

En kollega satt i et helt timeslangt møte med en annen (stor mannlig) kollegas stol OPPÅ lilletåen sin.. Hun turte ikke si ifra for hun ville blitt så flau om det var hun selv som hadde satt seg på noen annens tå. 

Anonymkode: 88aef...84a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En kollega satt i et helt timeslangt møte med en annen (stor mannlig) kollegas stol OPPÅ lilletåen sin.. Hun turte ikke si ifra for hun ville blitt så flau om det var hun selv som hadde satt seg på noen annens tå. 

Anonymkode: 88aef...84a

Fysisk umulig.

Anonymkode: 16c0d...212

Skrevet

Ts, du må begynne å eksponere deg selv for konflikt. Både bolig og bil du ikke ville ha? Slikt har ikke jeg råd til 😂. Pass på deg selv ❤️

Jeg har nok gjort mye rart selv altså, men kommer ikke på noe konkret nå. Bare slo meg at jeg hadde endt opp på gata om pengene satt så løst ved konflikt. 

Anonymkode: eeeb3...c49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...