AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Hva slags flesk er best, som man får kjøpt i Norge? Anonymkode: 9bbfd...ec0
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Det avhenger av hva man liker. Anonymkode: 30705...cf3 1
Gjest Abendstern Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Det viktigste er at det er sprøstekt og passe salt
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Jeg kan ikke huske å ha smakt flesk og duppe med noe annet enn lettsaltet sideflesk, så da vil jeg si at det er best . Lettsaltet sideflesk får man tak i fra de fleste produsenter, i kjøledisken på enhver kjedebutikk. Jeg forestiller meg at det ikke vil være vondt med røkt flesk, heller. Anonymkode: c6bb1...ece
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke huske å ha smakt flesk og duppe med noe annet enn lettsaltet sideflesk, så da vil jeg si at det er best . Lettsaltet sideflesk får man tak i fra de fleste produsenter, i kjøledisken på enhver kjedebutikk. Jeg forestiller meg at det ikke vil være vondt med røkt flesk, heller. Anonymkode: c6bb1...ece Kjøper man det i ferskvaredisken? Jeg har bare kjøpt Gilde sin stjerne bacon og antar det er ikke det man bruker til flesk og duppe? Anonymkode: 9bbfd...ec0
Brunhilde Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Jeg tenker du kan kjøpe i ferskvaredisk, eller du kan kjøpe dette. Jeg har fått servert stekt flesk, men da har det vært usaltet flesk skåret i (forholdsvis) tykke skiver. De blir saltet og pepret når de stekes, og jeg syns det er det aller beste. Skikkelig sprøstekt, ferskt flesk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå