Gå til innhold

Menn sier de foretrekker slanke damer. Men hvilken variant av slank egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dame, skulle gjerne vært som

nr 3 ihvertfall .

Anonymkode: 5bcb9...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eneste trollet i denne tråden er deg.

Om du har lest tråden så spør ikke TS kvinner om hva slags menn de liker. Så at du som kvinne poster bilde av en mann i bar overkropp i denne tråden henger jo ikke på grep. Det kan sies å være trolling. Det hører ihvertfall ikke hjemme. Postes bilder av lettkledde kvinner i denne tråden er bare en langt mer effektiv måte å svare TS på enn å prøve å beskrive noen med tusen ord, noe som likevel kan bli mistolket.

Å rake ned på ei som er slank og har C-cup ved å si at hun har små bryster er lavmål. Skjerp deg! Det er kvinner som deg som gjør at ungjenter og kvinner sliter med dårlig selvbilde. Rumpe og hofter har hun også rikelig av. Kan godt poste mange bilder om du ønsker flere eksempler fra hun samme. Men regner med du blir hardt krenket, eller finner noe å kritisere uansett, så skal spare deg.

Eller fuck it... Når damer som deg sier slike som hun her har små bryster og ikke har hofter/rumpe så er det noe alvorlig galt. 

TS. Pen og slank og ellers full pakke. Heterofile menn vil i 99% av tilfeller gi tommel opp til denne varianten av slank.

Emily Feld sexy-ass celebs @sexyasscelebs

Anonymkode: a28cd...e0a

De sprossene bak der ser litt wonky ut, de i midje høyde... 

Anonymkode: d04fb...18f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

😍

30602899.jpg

Anonymkode: a28cd...e0a

Godt å se noen liker min kroppstype også 👍🏻

Anonymkode: 41ee9...01e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

Å herregud. Alle er jo slanke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer du virkelig ikke å skjønne at det bildet der er max redigert?

Anonymkode: 02284...9f2

32 minutter siden, AnonymBruker said:

De sprossene bak der ser litt wonky ut, de i midje høyde... 

Anonymkode: d04fb...18f

 Fint at dere også synes teens ser unaturlig bra ut. 🤣

Skal jeg heller begynne å poste videoer istedenfor bilder? Da tror jeg det er fare for at enkelte KG-kvinner kommer til å føle seg så krenket at de kanskje dauer. Vet ikke om jeg skal ta sjansen på det.

 

 

 

Anonymkode: a28cd...e0a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

 Fint at dere også synes teens ser unaturlig bra ut. 🤣

Skal jeg heller begynne å poste videoer istedenfor bilder? Da tror jeg det er fare for at enkelte KG-kvinner kommer til å føle seg så krenket at de kanskje dauer. Vet ikke om jeg skal ta sjansen på det.

 

 

 

Anonymkode: a28cd...e0a

Er ikke bare «teens» som ser slik ut, med trening og bra kosthold er det veldig overkommelig i alle aldre 

Anonymkode: 41ee9...01e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 Fint at dere også synes teens ser unaturlig bra ut. 🤣

Skal jeg heller begynne å poste videoer istedenfor bilder? Da tror jeg det er fare for at enkelte KG-kvinner kommer til å føle seg så krenket at de kanskje dauer. Vet ikke om jeg skal ta sjansen på det.

 

 

 

Anonymkode: a28cd...e0a

Video redigeres også. Teknologien har kommet langt. Men det er ikke umulig å se ut som henne da

Ser kvinner andre steder å, mange som henne, mange med mer ekstreme forhold, smalere midje, større bryster osv. Tror ikke folk kun er på kg, så du kan fint poste uten at noen faller om

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart menn klager og syter over at de ikke får pult, om de bare vil ha så tynne damer 😆 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe mentalt fucka opp i samfunnet når man kaller noen av de det er bilde av for «lubben». Lubben? 

Anonymkode: 9be63...ce4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rosakatt said:

Video redigeres også. Teknologien har kommet langt. Men det er ikke umulig å se ut som henne da

Ser kvinner andre steder å, mange som henne, mange med mer ekstreme forhold, smalere midje, større bryster osv. Tror ikke folk kun er på kg, så du kan fint poste uten at noen faller om

Mange redigerte videoer ja, på instagramreality på Reddit legges det ut manipulerte videoer daglig hvor man ser damene vrikker i speilet og så plutselig skjer det en glitch så forsvinner midjen eller rumpa blir mye mindre i noen sekunder 😅 syns uansett ikke de bildene var så spesielle, vil si jeg ser ganske lik ut som en småbarnsmor i 30-årene 

Anonymkode: 41ee9...01e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ikke er usunn enorm er det meste greit for meg.

Anonymkode: 1d40f...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noe mentalt fucka opp i samfunnet når man kaller noen av de det er bilde av for «lubben». Lubben? 

Anonymkode: 9be63...ce4

haters will hate.... det er ikke mer å si om den saken. 

Lett å sitte bak et tastatur å skape en virkelighet man selv ikke er en del av, tror nok de fleste ab brukerne som promoterer at de/menn bare liker modellslanke jenter er en av to kategorier:

1: guttunger som har komplekser av en eller annen art

2: damer som ønsker å skape et narrativ av at menn er ondskapsfulle og kun vil ha de 5% peneste jentene, og at menn forakter de resterende 95%

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, MyMichelle said:

Ikke rart menn klager og syter over at de ikke får pult, om de bare vil ha så tynne damer 😆 

"Menn er så visuelle", sier de jo alltid...

Menn som ikke har vært med større damer fordi de velger dem bort pga utseendet, vil aldri få erfare hvor deilige og myke de er. Eller hva man får øynene opp for med et litt annet blikk... 

 En mann som meg liker utseendet til store damer FORDI jeg vet hvor deilige og myke de er, og har derfor helt motsatt utgangspunkt av hva mange menn har. Har bare positive assosiasjoner til damer mange menn bare har negative assosiasjoner til. Har aldri valgt bort en kvinne fordi hun IKKE var slank...

 Svært mye blir veldig motsatt da.

 Det vi har med å gjøre er makten skjønnhets- og "attraktivitetsidealer" har over mange menn. Og kvinner. Man tror at det ene er riktig og alt annet er dermed feil. Men dette er feil. Menn liker også forskjellig, også når det kommer til kvinnekropper, selv om færre innrømmer det.

 Flertallet er bare flertallet. Det er ikke alle.

 Menn er ofte redde for å like kvinner som andre menn ikke liker. Noen menn er nødt til å like hva andre menn liker. Dette er definitivt en greie:

 https://www.google.com/amp/s/jezebel.com/are-men-attracted-to-what-they-think-other-men-approve-5909282/amp

 

Anonymkode: 83db2...c02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG: Kvinner med null prosent fett er ikke slanke nok...

Anonymkode: c8d94...fbb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7408087ca45f346a4630376d8edd574a--kala-h

Dere, alle menn vil ha meg og alle kvinner vil være som meg. Alle kaller meg skinny icon, men jeg vet ikke helt. Hva synes dere? Er jeg slank nok? Trenger å bli validert av alle sammen, for jeg kan ikke få nok validasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Biscuit Vælruni skrev (1 minutt siden):

7408087ca45f346a4630376d8edd574a--kala-h

Dere, alle menn vil ha meg og alle kvinner vil være som meg. Alle kaller meg skinny icon, men jeg vet ikke helt. Hva synes dere? Er jeg slank nok? Trenger å bli validert av alle sammen, for jeg kan ikke få nok validasjon. 

Veldig 90-talls 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Linker til tre forskjellige varianter av slank(for slank kan jo faktisk være så mangt)

 

Liker dere best en tynn men tydelig trent kropp med synlige muskler

https://no.depositphotos.com/125622602/stock-photo-slim-woman-body.html

 

En mykere, ikke fullt så synlig trent variant med litt former

https://no.depositphotos.com/237630752/stock-photo-full-length-view-beautiful-slim.html

 

En litt mer fyldig variant av slank med tydelige former

https://theinfong.com/2015/05/reasons-men-crave-for-women-with-curves/

Anonymkode: 95e1d...817

2 og 3 er jo knapt slanke? Men foretrekker 3 av disse to, selv om jeg vanligvis liker slankere. 2 så skikkelig usunn ut. 1 om jeg måtte velge en av disse tre, men ikke veldig imponert, fryktelig utrente armer.

Anonymkode: 1a514...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er noe mentalt fucka opp i samfunnet når man kaller noen av de det er bilde av for «lubben». Lubben? 

Anonymkode: 9be63...ce4

Det som er mentalt fucka opp er damer som lar en type menn som prater slik være premissleverandører. Hvorfor godtar så mange damer det?

Anonymkode: aaad4...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nok slankere kvinner enn snittet av menn. For meg er en perfekt kropp typisk slik K-Pop stjernene har.

Asiatere er min favoritt, fordi de er bygd slankere enn oss fra naturens side. De har smalere hofter, for eksempel. Liker det så godt at jeg flyttet dit, ble der i 10 år, og fant meg en kone.
 

Setter bilder i spoiler, fordi de kan være triggering for folk som ikke liker å se slanke folk.

Spoiler

main-qimg-97072b0a17c5f5e2f4751b8f696265

fc8d07e0-ceb9-4048-a1e0-e40e61822d0e_739

-ooadYEtACzU2wtFPQk8ItWi4mb1p4mdiucLdjzC

main-qimg-15f8ad3e87c55530ba4acfce4dc11c

 

Anonymkode: 5490b...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...