Gå til innhold

Menn sier de foretrekker slanke damer. Men hvilken variant av slank egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Linker til tre forskjellige varianter av slank(for slank kan jo faktisk være så mangt)

 

Liker dere best en tynn men tydelig trent kropp med synlige muskler

https://no.depositphotos.com/125622602/stock-photo-slim-woman-body.html

 

En mykere, ikke fullt så synlig trent variant med litt former

https://no.depositphotos.com/237630752/stock-photo-full-length-view-beautiful-slim.html

 

En litt mer fyldig variant av slank med tydelige former

https://theinfong.com/2015/05/reasons-men-crave-for-women-with-curves/

Anonymkode: 95e1d...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De liker tynnest mulig men med pupper og rumpe som en større dame.

Anonymkode: 364a7...a0d

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke de alt for tynne, må være litt former. LIker både link 2 og 3. Men kan også gjøre være nr 4, altså neste størrelse.

Men ansett kropp, selvtillit slår alt. Bær den kroppen du har med selvtillit.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Menn sier"...? 😄 Menn som gruppe liker alle slags damer.
Det gir seg selv at jeg opplever at "menn sier" at de liker damer med kjøtt på beina. Det er de jeg kommer i kontakt med, fordi jeg er i preferanseområdet deres utseendemessig.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

Nei, det er ikke samme kropp. Det er absolutt forskjell. Og selv om nr 3 er i øvre del av normalvekt så er det vel fortsatt slank? Alt innenfor normal går vel under slank?

Anonymkode: 95e1d...817

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke av menn som sier de liker slanke damer. Jeg er av de som liker å skryte av hvor vakre damer er. Klassisk beundrer altså. Jeg ser ikke for meg noe jeg ikke har lyst til å gjøre med alle de damene du linker til. 

Anonymkode: e5baf...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

Overvektig- really? 

Anonymkode: de89e...95c

  • Liker 13
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Overvektig- really? 

Anonymkode: de89e...95c

Personlig synes jeg hun har finest kropp av de tre, men tipper hun har bmi på 35-27 ja?

Anonymkode: 5f127...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Personlig synes jeg hun har finest kropp av de tre, men tipper hun har bmi på 35-27 ja?

Anonymkode: 5f127...aef

25-27 Sorry 

Anonymkode: 5f127...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er nr2 nært idealet. I praksis er jeg i stand til å velge bort overvektige, og veldig epleformede,  men bortsett fra det er all slags normalvektige og slanke kropper innafor. 

Anonymkode: 6cf44...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

Litt OT, men det er så mange som har et forskrudd bilde av hva normalvekt er. Du har den ene gruppa som har normalisert overvekt og regner alt som ikke er fedme for "slank" eller "normalvektig", og så har du den andre gruppa som har gått helt i motsatt retning og prøver å belære den første gruppa, og som feilaktig tror alle med litt fett på kroppen er lettere overvektige. Et godt eksempel på dette, er mannen til Fotballfrue, som i sin tid hevdet at f.eks Beyoncé var overvektig. I følge Google er hun 169 cm høy og 62 kg, dvs en BMI på 21,7. Dette stemmer også godt overens med min egen kropp og vekt.

Jeg syns jeg ser ut som nr.3, med mye hofter, lår, rumpe og pupper, men slank midje. Jeg har en BMI på rett under 21, som er nærmere undervekt enn overvekt. For å være mer presis er jeg 165 cm høy og veier 57 kg. Jeg trener litt også, så det er ikke sånn at jeg veier lite pga null muskler. Er man helt normalvektig, så har man faktisk litt fett på kroppen. En sunn kvinnekropp SKAL jo faktisk ha litt underhudsfett og former.

Anonymkode: 10572...5ba

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr1. Pen, men litt for mye muskler

Nr2. Pen, men kunne med fordel vært tynnere/slankere

Nr3. For stor

 

For å bruke ei noenlunde vanlig dame som eksempel. Ei som har gått fra typisk normalvektig til slank og pen. Før bilde er elendig, men man ser jo at hun er blitt mye mer attraktiv som slank. Jeg liker den type slank. Ser ikke ut som en tynn stilk. Ser ikke ut som hun har overflødig fett. Ser naturlig og feminium ut uten for mye muskler.

Skinny Fat Woman—The Complete Guide — Outlive

 

Anonymkode: a28cd...e0a

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nr1. Pen, men litt for mye muskler

Nr2. Pen, men kunne med fordel vært tynnere/slankere

Nr3. For stor

 

For å bruke ei noenlunde vanlig dame som eksempel. Ei som har gått fra typisk normalvektig til slank og pen. Før bilde er elendig, men man ser jo at hun er blitt mye mer attraktiv som slank. Jeg liker den type slank. Ser ikke ut som en tynn stilk. Ser ikke ut som hun har overflødig fett. Ser naturlig og feminium ut uten for mye muskler.

Skinny Fat Woman—The Complete Guide — Outlive

 

Anonymkode: a28cd...e0a

Enig med deg. Hun var mye penere som slank, på førbildet er hun litt pløsete.

Anonymkode: 584d1...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn tenåringskropp er det ikke mange som har hele livet 😁

Anonymkode: 416ff...a8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En og to er samme kropp omtrent, bare med og uten pose og flexing :) Nummer tre er strengt tatt ikke slank, men øvre del av normalvektig, mot overvekt

Anonymkode: 5f127...aef

Er du helt virkelighetsfjern? Bilde 3 har sannsynligvis en bmi på ca. 21-23.

Anonymkode: 19279...558

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...