AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Mannen min kjøpte en dressbukse før jul. Han har brukt den i under 2 mnd i kontorjobb og buksen er vasket 1 gange i henhold til vaskeanvisning og med mildt vaskemiddel. Nå er den så nuppete at den dessverre ikke kan brukes lengre. Det begynte med nupping under bruk men er etter vask enda værre. På bildet er den nyvasket og fortsatt litt fuktig. Den kostet rundt 800 kr mener jeg å huske, så det er ikke av de aller billigste buksene heller. Vil dette være grunn til reklamasjon? Anonymkode: 40c87...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg har ingen formening om reklamasjon her dessverre, men disse nuppene lar seg antagelig lett fjerne med nuppefjerner. Jeg vil absolutt tro at denne buksen kan bli god som ny! Gå over med nuppefjerner og følg opp med limrull. Den kommer sikkert til å fortsette å nuppe seg litt fremover og kreve videre vedlikehold, men det burde gi seg helt etter hvert. Anonymkode: e554d...a34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 13.48): Jeg har ingen formening om reklamasjon her dessverre, men disse nuppene lar seg antagelig lett fjerne med nuppefjerner. Jeg vil absolutt tro at denne buksen kan bli god som ny! Gå over med nuppefjerner og følg opp med limrull. Den kommer sikkert til å fortsette å nuppe seg litt fremover og kreve videre vedlikehold, men det burde gi seg helt etter hvert. Anonymkode: e554d...a34 Det hadde jeg ikke giddet. 800 kr er kanskje ikke verdens dyreste dressbukse, men det er absolutt ikke så billig at man trenger forvente sånn nupping heller. Jeg hadde tatt den med tilbake og bedt om å få heve kjøpet, evt. byttet i en bukse av annet merke. (Alle av samme type er antakelig like ille.) Anonymkode: 9a867...3a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Er det ull i den? Kan være årsaken og lar seg enkelt fjerne, du kan naturligvis prøve å reklamere men tviler på at du får noe igjen for det.. men prøv, kanskje du treffer rette mennesket 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Del Skrevet 23. februar 2023 Har du vasket hvite håndklær i maskina før denne buksa? Jeg må alltid skylle maskina før jeg vasker sorte/mørke klær, så slipper jeg hvitt lo på dem. Anonymkode: c43c9...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå