AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg har plutselig fått personalansvar for én person på jobb selvom jeg ikke har en lederstilling. Siden det kun er én person så er jeg usikker på om det er innafor å be om høyere lønn. Burde jeg be om det? Og hvor mye er vanlig å gå opp i lønn i så fall? Anonymkode: 331e3...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Mer ansvar = mer lønn. Anonymkode: df989...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 Nå kommer du til å få svar som går fra ingen ting til at du skal minst kreve 700.000 i året. Realiteten er vell kanskje 2000mer i mnd Anonymkode: 75465...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Ansvar og lønn skal henge sammen. Det er naturlig at du skal ha høyere lønn for mer ansvar. Hva som er vanlig er det ingen som kan svare på, det spørs hvor stor bedriften er, hvor mye merarbeid det er snakk om, om fastlønn inkluderer overtid, hvilken bransje det er snakk om osv osv osv... Men generelt så skal prinsippet mer ansvar og lønn henge sammen Anonymkode: 91a44...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Ja, blir somregel mer mas om andres prestasjoner og bunnlinjer i tillegg til din egen Anonymkode: 80540...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 Ofte er det lettere å få ja til høyere lønn hvis du prøver dette i noen måneder, og viser gode resultater til hvordan du utfører lederskapet. Det er ofte en leder er mer villig til å si ja til høyere lønn, hvis du viser gode egenskaper og engasjement i forkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå