AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Bare å sveipe videre, eller? Det er få spørsmål, korte svar, og en haug av emojier. Snakker med voksne menn, men føler nesten jeg skriver med ungdom? De er hyggelige, og det er tydelig at de tror samtalen går strålende om man skal ta emojiene i betraktning. Men det er jo nesten ingen substans eller dybde overhode i samtalene? Anonymkode: c8c76...102 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare å sveipe videre, eller? Det er få spørsmål, korte svar, og en haug av emojier. Snakker med voksne menn, men føler nesten jeg skriver med ungdom? De er hyggelige, og det er tydelig at de tror samtalen går strålende om man skal ta emojiene i betraktning. Men det er jo nesten ingen substans eller dybde overhode i samtalene? Anonymkode: c8c76...102 Bidrar du med ordentlige spørsmål, og spennende samtaleemner da? Anonymkode: e579f...0a6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Jeg forstår dem, misliker å ha dype og givende samtaler med totalt fremmede, og unngår det før første date. Etter det derimot, er det en dealbreaker om de mangler den egenskapen Anonymkode: 5f8c1...2c9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Mann her, men om kvinner jeg matcher med ikke evner å stille noen minimale spørsmål tilbake for å fortsette samtalen tar jeg det som et hint at de tydeligvis ikke er særlig interessert. Anonymkode: 5b97e...b40
exictence Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Jeg synes stort sett det går greit. Men har vært borti noen få menn som svarer kort, men greit og hyggelig, men det er bare jeg som spør. Får ingen spørsmål tilbake. Ja, da sveiper jeg bare videre. 1
Andro Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår dem, misliker å ha dype og givende samtaler med totalt fremmede, og unngår det før første date. Etter det derimot, er det en dealbreaker om de mangler den egenskapen Er helt omvendt. Folk som ikke gir noe av seg sjøl hverken tør eller orker jeg å møte. De møter opp for et knull, og jeg kommer aldri til å treffe noen for et førstedateknull. Bortkasta tid å avtale møter med folk som ikke kommuniserer, og vil vite hvem hverandre er. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 3 minutter siden, Andro said: Er helt omvendt. Folk som ikke gir noe av seg sjøl hverken tør eller orker jeg å møte. De møter opp for et knull, og jeg kommer aldri til å treffe noen for et førstedateknull. Bortkasta tid å avtale møter med folk som ikke kommuniserer, og vil vite hvem hverandre er. Jeg syns det føles utrygt ut å utlevere meg til en jeg aldri har møtt, spesielt om han bare er ute etter en ting for det vet man ikke på forhånd samme hvor hyggelig han måtte virke. Føles sårbart og ekkelt ut. Så sørger for å ta en kaffe svært raskt, og er kjemien der så åpner jeg meg mer opp Anonymkode: 5f8c1...2c9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Jepp bare å sveipe videre. De er ikke interessert i å bli ordentlig kjent og vil bare ha et kvinnfolk å flørte med i form av emojier og sex og tror det er så liten innsats som trengs Anonymkode: 05dd5...395 2
Elaine Marley Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 Jeg er opptatt av om samtalen flyter og at begge bidrar. Det trenger ikke å være spørsmål hele tiden, men noe man kan kommentere og svare mer utfyllende på gjør jo at samtalen flyter om begge bidrar. Jeg synes at det er litt for mye forlangt at man skal spørre spennende spørsmål for å få svar fra "motparten". Mange gode samtaler har startet med 'hei' og et 'hvordan går det?'. Det handler om interesse og ikke at man må være superorginal ved enhver utveksling. I hvert fall slik jeg tenker. Nå har jeg helt sikkert vært skyldig i å ikke virke særlig interessert selv også. Noen har man bare ikke særlig mye kjemi eller kanskje skrivekjemi med. Når det er sagt så orker jeg ikke å fortsette en samtale der jeg får korte svar, emojis og ingen spørsmål eller noe jeg kan følge opp. Man må gi litt av seg selv for å få i gang en samtale og mye emojis og svar som 'ja' og 'nei' gir ikke akkurat mye kjøtt på beina for en givende samtale. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå