Gå til innhold

Møter dere folk fra Tinder om samtalen er kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt uaktuelt selv om dere synes vedkommende er fysisk attraktiv?

Anonymkode: 11ad2...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller er det helt uaktuelt selv om dere synes vedkommende er fysisk attraktiv?

Anonymkode: 11ad2...1fb

Som mann vektlegger jeg samtalen på tinder svært lite dersom jeg finner personen attraktiv. Det er grenser for hvor spennende samtaler det blir uansett med -hva jobber du med? Og - hvor bor du? 

Du blir uansett ikke kjent gjennom samtale på tinder. En må møtes i virkeligheten. 

Anonymkode: f3b8a...004

Skrevet

Det må hvertfall være et minimum av interesse i samtalen før en avtaler å møtes. Jeg trenger ikke ha en lang, dyp samtale på Tinder, men det må være NOE der. 

Anonymkode: fd795...4d0

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Som mann vektlegger jeg samtalen på tinder svært lite dersom jeg finner personen attraktiv. Det er grenser for hvor spennende samtaler det blir uansett med -hva jobber du med? Og - hvor bor du? 

Du blir uansett ikke kjent gjennom samtale på tinder. En må møtes i virkeligheten. 

Anonymkode: f3b8a...004

Dette. Jeg er dame.

Anonymkode: 9fb01...92b

Skrevet

Nå er jeg ikke på tinder, men det hender at jeg blir kontaktet i andre sosiale medier, av menn som vil ha kontakt.
De må ha presentert seg rimelig bra for at jeg skal fatte interesse. Være interessante, velformulerte og ha flyt i kommunikasjonen. Min er faring er at folk er nøyaktig de samme i levende live som de er skriftlig. Har stemt hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Da spør jeg om vi kan ringes. Det gjør jeg egentlig uansett før vi møtes.

Hvis jeg føler at det er ingenting som matcher, så blir det avsluttet

Skrevet

Nei da er det uaktuelt å avtale noe møte

Anonymkode: bd481...e72

Skrevet

Om det ikke er noe flyt i samtalen, så lar jeg være å møte personen i virkeligheten. 

Anonymkode: c2c7e...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...