Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du fortsatt et forhold hvor ting er litt bra, men vedkommende snakker veldig mye stygt til deg om utseendet ditt? Kaller deg feit og stygg.. At ingen annen vil ha deg og at han håper du dør?, for så komme tilbake og si at han egentlig ikke ment det? Og at dette skjer på jevnlig basis? 

Jeg jaktet ondskapen selv i lengere tid nå for et forhold som egentlig ikke eksisterte, men nå vil jeg komme meg bort.

Hilsen kvinne 34

Anonymkode: 31aa6...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare å legge beina på nakken. Dette kalles psykisk vold. Du er i din beste alder og har livet foran deg - løp!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 5b063...423

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville du fortsatt et forhold hvor ting er litt bra, men vedkommende snakker veldig mye stygt til deg om utseendet ditt? Kaller deg feit og stygg.. At ingen annen vil ha deg og at han håper du dør?, for så komme tilbake og si at han egentlig ikke ment det? Og at dette skjer på jevnlig basis? 

Hilsen kvinne 34

Eh nei. Jeg ville ikke latt ham komme tilbake heller. Altså, håper at jeg DØR? 

Anonymkode: b6435...d5f

• Liker 1
Skrevet

Hadde forlatt ham på dagen. Et forhold er til for å gjøre hverandre godt. Man trenger ikke å tåle noe.

• Liker 2
Skrevet

Ikke om jeg så fikk betalt for det. Kom deg ut av det forferdelig destruktive opplegget med én gang, slett alt, blokker fyren og se deg aldri tilbake.

Du fortjener mye bedre, og du må jobbe med å ta til deg akkurat det. Slutt å skade deg selv enda mer. Bli kvitt han kødden, vær så snill.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ville aldri vært sammen med noen som mobbet meg.

Han høres ut som et veldig skada menneske og nå viderefører han skaden på deg. Du må komme deg unna før du blir ødelagt.

Oppsøk hjelp hvis du ikke greier å komme deg unna på egenhånd. Det går an å få rådgivningssamtaler på krisesenteret, kanskje det er det sted å starte.

Anonymkode: b1b0b...891

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, ville aldri vært sammen med noen som mobbet meg.

Han høres ut som et veldig skada menneske og nå viderefører han skaden på deg. Du må komme deg unna før du blir ødelagt.

Oppsøk hjelp hvis du ikke greier å komme deg unna på egenhånd. Det går an å få rådgivningssamtaler på krisesenteret, kanskje det er det sted å starte.

Anonymkode: b1b0b...891

Prøvd å komme meg ut lenge, men alltid funnet tilbake til fyren igjen. Om det er de fine ordenen jeg så gjerne vil tro på når den verste stormen er litt rolig osv. Tanken på at han kan muligens forandre seg.... Det er vondt. Dog likevel ser jeg ikke hvorfor jeg skal ha det vondt. Det toppet seg når han atpå lyver til meg og jeg får kjeft for at han lyver. Istede for å forklare seg om hvorfor han lyver pleier han å si at han ikke vil krangle og at jeg lager drama. Det tok kaka i helgen når han sa han skulle noe helt annet... For så havnet på en RANDOM hjemmefest og når jeg spør hvordan han kom seg dit... Får jeg til svar at han ikke vet.. For deretter å kjefte på meg fordi jeg lager drama. 

Er mentalt utslitt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøvd å komme meg ut lenge, men alltid funnet tilbake til fyren igjen. Om det er de fine ordenen jeg så gjerne vil tro på når den verste stormen er litt rolig osv. Tanken på at han kan muligens forandre seg.... Det er vondt. Dog likevel ser jeg ikke hvorfor jeg skal ha det vondt. Det toppet seg når han atpå lyver til meg og jeg får kjeft for at han lyver. Istede for å forklare seg om hvorfor han lyver pleier han å si at han ikke vil krangle og at jeg lager drama. Det tok kaka i helgen når han sa han skulle noe helt annet... For så havnet på en RANDOM hjemmefest og når jeg spør hvordan han kom seg dit... Får jeg til svar at han ikke vet.. For deretter å kjefte på meg fordi jeg lager drama. 

Er mentalt utslitt

Circle of abuse.

Anbefaler: blogg/ youtube: psykopati og kjærlighet

Null kontakt, slett alt.

Anonymkode: 80e1c...07c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg jaktet ondskapen selv i lengere tid nå for et forhold som egentlig ikke eksisterte, men nå vil jeg komme meg bort.

Hilsen kvinne 34

Denne mannen er åpentbart syk , å jeg hadde tatt beina fatt og løpt . 

• Liker 1
Skrevet

Nei, hadde gått første gang jeg ble kalt noe stygt.

Anonymkode: bb31c...c66

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...