Gå til innhold

Reis kjerringa – knus monarkiet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAVEL,- DEG OM DET SS. HVER SIN SMAK. HA EN GOD DAG!

Gjest sexysadie
Skrevet

Kattepus

Hvis du hadde fått med deg hva Wenche faktisk skrev om her så hadde du ikke vært så jævla kjepphøy

Skrevet

DU sier at JEG er kjepphøy?

Du frøken fræken! Jeg sier bare min mening akkurat som du gjør!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er greit å ha "sterke meninger", bare de stemmer overens med Saxysadies!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Og P.S : jeg har leeeeeest den artikkelen godt igjennom og står fremdeles på mitt. Skjønner ikke hvorfor du blir så irritert av andres meninger når du skriver et innlegg.

Skrevet
Det er greit å ha "sterke meninger", bare de stemmer overens med Saxysadies!

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

Hah! Den var go`

Gjest sexysadie
Skrevet

Ble ikke irritert men tror fremdeles ikke du fattet hva Wenche mente

Skrevet

Jeg synes ikke særlig stort om Klassekampen og jeg var IKKE enig med journalisten (likte ikke skrivemåten...... blir for intetsigende).

Beklager, men vil du bare ha svar fra folk som er enig med deg ?????

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo bare å se på KG så ser du at KG brukerne iallefall er mer opptatt av Mette Marit og Märtha enn av politikk.....

Gjest sexysadie
Skrevet

Nei, jeg vil ha svar fra folk som klarer å debatere på en saklig måte og ikke bare avspiser problemstillingen m en sådan latterlig kommentar som den du gav

JAVEL,- DEG OM DET SS. HVER SIN SMAK. HA EN GOD DAG!
Skrevet

Beklager, men det er ingen problemstilling å avspise ss.

Bare fordi jeg ikke er enig med deg, så forstod jeg ikke artikkelen ?

Dummeste jeg har hørt, men du får nå bare leve i den troen om du vil.

:-)

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva er d du ikke er enig m meg i; Kattepus?

At vi bør ikke få en ny generasjon kvinner som bruker sitt liv på gratis omsorgsarbeid og derfor får en ny generasjon kvinnelige minstepensjonister????????

Skrevet

Dette er altså å diskutere..? Å diskutere er faktisk noe mer enn å si at man er enig eller uenig. Det handler om å si HVORFOR man mener det man gjør. Må innrømme at det er nesten komisk når folk svarer slik som ovenfor :ler: Det viser kanskje at begrepet "monarkal fordumming" har noe for seg..?

Skrevet
Dette er altså å diskutere..? Å diskutere er faktisk noe mer enn å si at man er enig eller uenig. Det handler om å si HVORFOR man mener det man gjør. Må innrømme at det er nesten komisk når folk svarer slik som ovenfor :ler:  Det viser kanskje at begrepet "monarkal fordumming" har noe for seg..?

Altså,- JEG får ikke mer ut av denne artikkelen enn det jeg allerede har sagt. Det er vel ikke så mye begrunnelser i førsteinnlegget heller bortsett fra selvfølgelig selve artikkelen.

Unnskyld da!

Skrevet

Det er voldsomt til hakking på hverandre om dagen - ro dere ned da - og respekter hverandres synspunkter, ok?

Skrevet

Jeg skal iallefall holde snavla.

Vil overhodet ikke kranlge ihverfall.

En hyggelig kveld til alle :-)

Skrevet

Ehh....mente selvfølgelig krangle.....

nå ødelegger jeg tråden og.....

fy meg.

:D

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg prøvde å få igang en debatt om monarkiet i Norge men må bare gi meg, da damerne i Norge er mere opptatt av visse rojalistiske personers graviditet enn av politikk.

Skrevet

SS. det er godt mulig å være mot monarkiet, gi faan i etthvert kongelig bryllupp og blåse i hva en evt sønn/datter av prinsessa skal hete, uten å være enig i (den delen av reportasjen jeg gadd lese..) at monarkiet er fordummende, opprettholdt fordi så mange kvinner synes det er mer viktig etc etc.

Jeg er for at folket skal få velge hva slags styrereform landet vårt skal ha, om folket velger monarki, så tror jeg ikke det er fordi flesteparten er dumme eller liker å se prisessebryllup!! Jeg personlig ønsker ett valg, for å bli kvitt monarkiet, men det er nettopp fordi jeg mener flertallet skal bestemme hvordan og hvem som skal sitte " på toppen".Ikke fødes dit.

Men igjen, jeg tror ikke monarkiet er fordummende! så der er jeg uenig! Uansett om jeg har lest hele reportasjen eller ikke, det var en diskusjon om monarki du ville ha, så da har jeg sagt min mening.

( og som kattepus, så oppfattet jeg det ikke som en oppfordring til saklig diskusjon om monarki eller ikke, før du faktisk presiserte at det var det du var ute etter. Reportasjen er (etter det jeg har giddet å lest), provoserende, kanskje spesielt for de som er for monarki. Da må man tåle at det kommer korte meldinger som rett og slett er uenig!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...