Gå til innhold

Hvis en mann sier.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en mann sier: du skal være sjefen i forholdet og du skal være streng og du skal presse meg til å kose og kline med deg. Hva hadde dere tenkt? 🥶 jeg er kvinne.  Jeg sa: presser ikke noen til å kose med meg.

Anonymkode: a1cc6...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thank you, next!

Anonymkode: 6ad9e...c38

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Abendstern
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis en mann sier: du skal være sjefen i forholdet og du skal være streng og du skal presse meg til å kose og kline med deg. Hva hadde dere tenkt? 🥶 jeg er kvinne.  Jeg sa: presser ikke noen til å kose med meg.

Oioi 😶

Skrevet

Da hadde jeg sagt at vi åpenbart ikke er noen god match, for det er ikke en rolle jeg er komfortabel med, og ønsket ham lykke til videre.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke dominant, så det er et nei fra meg. Vi ville ikke passet sammen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg finnes ikke dominant, og ønsker meg heller ikke en sub. Jeg hadde ønsket han lykke til videre 

• Liker 2
Skrevet

Hva hadde du selv sagt til det?

Jeg hadde nok holdt meg vekke.

Jeg hadde sagt: Best du finner en annen

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke et sånt forhold nei. Tenner ikke på å være den dominante i hverdagslivet, blir for maskulint. Jeg vil heller ikke beordre en mann til å gjøre ting for meg og be han om å kysse meg. Hilsen TS

Skrevet

Er det noen her som liker å være dominante i et forhold?

Skrevet

Tenner overhodet ikke på sub-menn.

Faktisk ser jeg ned på de, synes de er lute mannlige og tenker det er noe feil med de.

Kunne derfor aldri vært sammen med en sånn "mann".

Anonymkode: ee81b...c44

• Liker 2
Skrevet

:ler: (så hadde jeg blitt taus). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenner overhodet ikke på sub-menn.

Faktisk ser jeg ned på de, synes de er lute mannlige og tenker det er noe feil med de.

Kunne derfor aldri vært sammen med en sånn "mann".

Anonymkode: ee81b...c44

Ja nettopp, er noe å være dominant i sengen. Men når mannen begynner å si sånn du skal spanke meg med stekespde og hårbørste hver gang jeg gjør noe dumt og du skal true meg med ulike ting. Så får jeg avsmak. Og at jeg skal måtte ta insj til alt. Hilsen TS.

Skrevet

Hadde takket for meg. Syns sub-menn er ekkel. 

Anonymkode: 849ca...3c0

Skrevet

Sånn domina/sub sjef/tafatt greier gidder jeg ikke. Syns det er noe skikkelig tragisk over sånne menn

Anonymkode: 06dd7...77f

Skrevet

Før jeg tenker dominatrix/sub her, så er heller inntrykket mitt at han vet han er en emosjonelt avstumpet/tafatt person og forsøker å gi deg ansvaret for at han skal være romantisk nok i forholdet. 

Bare å ønske "god bedring" . Den hadde jeg ikke gått på.

Anonymkode: 8552d...992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...