Gå til innhold

Hva forbinder du med eit menningsfult liv, og vera lykkeleg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forbinder du med å ha eit godt og  menningsfult liv  og  det å  kunne føle seg lykkeleg  i kvardagen ?.  Er det det å ha mye penger så så ein slipper å begymre seg for å ubetalte  regningen. ?  Er det å kunne få oppfylt  noen forventninger  i forhold til økt levestandard  ?.  Eller er det å kunne få innfridd noen ønsker  om en reiser til utlandet  ?

Anonymkode: b92bc...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde jeg vært mangemillionær hadde jeg vært uendelig mye lykkeligere enn jeg er nå. Føler sjelden noen lykkefølelse. Nærmeste jeg kommer er å føle meg mett eller le litt av Seinfeld.

Anonymkode: d25bf...bd7

Skrevet (endret)

Et godt og lykkelig liv er å leve i harmoni med seg selv uten å ha behov for å finne en mening med livet, der hverdagen bare flyter rundt dine små selvvalgte begivenheter der de små øyeblikk betyr noe.

Det er når du begynner å jage etter meninger med livet, opplevelser, karrière, suksess og rikdom at problemene, utilpassheten og mislykketheten oftest melder seg, fordi du begynner å sammenligne deg selv med andre, du når ikke målene dine, du vil alltid ha mer og motstanden blir større.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er det fravær av psykisk sykdom. Var tilfreds med livet før jeg ble syk. Hadde det grusomt noen år pga ptsd. Fikk god behandling og er nærmest frisk igjen. Og nyter livet. Ingenting annet endret seg de årene. Penger betyr virkelig ingenting om man ikke har gode følelser.

Anonymkode: 37fa5...801

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...