AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Skal på feire til Italia til sommeren. Og har av mange blitt advart mot at jeg må passe meg for Italienske menn siden jeg er nordisk med lys blondt hår. Er de virkelig så gæærne? Jeg ble litt skremt og usikker på om det er lurt å reise dit. Anonymkode: e46eb...cc9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal på feire til Italia til sommeren. Og har av mange blitt advart mot at jeg må passe meg for Italienske menn siden jeg er nordisk med lys blondt hår. Er de virkelig så gæærne? Jeg ble litt skremt og usikker på om det er lurt å reise dit. Anonymkode: e46eb...cc9 Jeg er selv blond og nordisk og har bodd noen år i Italia. Etterhvert ble jeg riktignok gift med en italiener, men har aldri opplevd ufin oppførsel fra menn der. Kos deg på ferie i verdens fineste land! Anonymkode: b3e49...8a2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Opplevde plystring og kommentarer på gata i Napoli, men ellers har jeg bare opplevd at menn er hyggelige der. De hopper ikke på deg liksom. Men som vanlig er det ikke vanskelig å få seg et ligg på Tinder liksom. Anonymkode: da7e0...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå