Gå til innhold

Daten går gjennom livskriser nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han er glad i meg, og vil fortsette reaksjonen vår. Men det er veldig lite kontakt for tiden. Jeg syntes det er vanskelig. Tenker jo at om han faktisk var glad i meg, hadde det gitt han påfyll å ha kontakt med meg? Nå går det flere dager mellom hver gang jeg hører fra han. Vi har fra starten av relasjonen hatt daglig kontakt, flere ganger om dagen. Jeg sliter litt med tillit, og får en følelse av at han fader meg ut på en skånsom måte.

Anonymkode: e3e54...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder på med en annen 

Anonymkode: 3717c...c63

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Prøv å ta like mye initiativ som han gjør. Hvis ikke han gjør det ( tar initiativ) så kan det godt hende han fader ut ja

Anonymkode: a6da1...9e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig han har mistet interessen. 

Anonymkode: c57da...2bd

• Liker 2
Skrevet

Æsj.  Var det jeg var redd for. Han hørtes så oppriktig ut når vi snakka sammen for ett par dager siden, og la veldig vekt på hvor glad han er i meg. Vi har også fra starten av hatt veldig vekt på hvor viktig ærlighet og tillit er, men da er det vist bare tomme ord. 
t.s. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jepp , her har han funnet en ny. Klassisk!!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

synes det er veldig bra gjort av han å fade deg ut skånsomt hvis han dater en annen han har begynt å like mer.

Han kunne vært en drittsekk og utnyttet deg for bare sex.

Anonymkode: c4bd2...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

synes det er veldig bra gjort av han å fade deg ut skånsomt hvis han dater en annen han har begynt å like mer.

«Veldig bra» å fade ut og ghoste i stedet for å være ærlig?? 

Anonymkode: 3717c...c63

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller han kunne vært ordentlig og ærlig og sagt rett ut at dette ikke går. Ikke la verdien din falle så lavt at du velger pest eller kolera av dårlige måter å bli behandlet på, krev respekt 

Anonymkode: d5650...9d5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æsj.  Var det jeg var redd for. Han hørtes så oppriktig ut når vi snakka sammen for ett par dager siden, og la veldig vekt på hvor glad han er i meg. Vi har også fra starten av hatt veldig vekt på hvor viktig ærlighet og tillit er, men da er det vist bare tomme ord. 
t.s. 

Hva slags livskrise er det snakk om?

Anonymkode: 5fe67...686

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja eller han kunne vært ærlig og kalt en spade for en spade hvis han hadde litt baller!!

Anonymkode: 03216...bc8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det bedre? Han holder henne håpefull og det er slemt gjort. Han gjør også TS usikker. 

Det er ikke bra nei, han burde bare si at han ikke føler helt at det er en god match, men at TS er en fin jente han ble veldig glad i.

Anonymkode: d7bcd...5f9

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er ganske vilt at folk her inne uttaler seg så bastant om hvordan denne daten tenker og handler utfra det lille TS skriver. Og TS svelger det som sannhet.

Anonymkode: f5fdd...0f5

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du ts, jeg går gjennom livskriser nå for å si det sånn, holder på å pleie og miste begge mine foreldre samtidig som jeg plutselig ble syk selv. Vet du hva jeg sa til daten min? At jeg verdsetter så sinnsykt tiden vi har sammen, men at det dessverre ikke kan bli noe nå. Det er det rette å si når jeg ikke aner hvor lenge jeg kommer til å være i krise.

Anonymkode: d5650...9d5

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det går ikke an å spørre forum på KG om sånt. Du oppgir heller ikke hva slags livskrise det er snakk om og ingen her kjenner hverken han eller deg eller omstendighetene rundt dette her.  Det høres ikke egentlig ut som du har snakket skikkelig med ham heller. 

Av en eller annen grunn så har veldig mange her samme mentalitet som krabber i en bøtte - de er bare opptatt av å dra hverandre ned og ikke hjelpe hverandre over kanten. Så du får mange svar som alle drar i retningen : "Han er utro", "Du må dumpe ham"

Dette må du finne ut av sammen med han det gjelder. 

Anonymkode: d9b84...d0b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg datet også en som gikk gjennom en livskrise tidlig i datingen vår. Han var tydelig på hva det var da.

Kontakten ble veldig annerledes enn i starten. Men han var tydelig på at han ville vi skulle fortsette.

Jeg valgte å tro på han på det. Det var dager som var tøffere enn andre, fordi man blir jo usikker innimellom. Men det snakket vi om, å han takket meg for at jeg orket bli.

Nå er vi på vei tilbake til normalen for oss, å jeg er veldig glad for at jeg stolte på han og ble der. Men jeg er sikker på at jeg liker han veldig godt, å ønsker være med han.

Vet du hva daten din sliter med, føler du han er ærlig? Liker du han, sånn ordentlig?

Har vært borti min andel drittsekk og ghostere, men magefølelsen var annerledes her, samt stemte.

Anonymkode: 74147...c2e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ærlig talt, snakk med ham heller enn å høre på alle disse som forteller deg at han har funnet andre eller lignende. Ingen av oss vet særlig mye om "krisen" hans er reell eller ikke, og å ta bitre råd på internett er antagelig en svært dårlig tilnærming til problemstillingen. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er ganske vilt at folk her inne uttaler seg så bastant om hvordan denne daten tenker og handler utfra det lille TS skriver. Og TS svelger det som sannhet.

Anonymkode: f5fdd...0f5

Ja det grenser til grotesk. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg datet også en som gikk gjennom en livskrise tidlig i datingen vår. Han var tydelig på hva det var da.

Kontakten ble veldig annerledes enn i starten. Men han var tydelig på at han ville vi skulle fortsette.

Jeg valgte å tro på han på det. Det var dager som var tøffere enn andre, fordi man blir jo usikker innimellom. Men det snakket vi om, å han takket meg for at jeg orket bli.

Nå er vi på vei tilbake til normalen for oss, å jeg er veldig glad for at jeg stolte på han og ble der. Men jeg er sikker på at jeg liker han veldig godt, å ønsker være med han.

Vet du hva daten din sliter med, føler du han er ærlig? Liker du han, sånn ordentlig?

Har vært borti min andel drittsekk og ghostere, men magefølelsen var annerledes her, samt stemte.

Anonymkode: 74147...c2e

Takk for fint svar ❤️ Jaa. Vet veldig godt hva det gjelder, og vi har snakket masse om det. Han har vært veldig åpen, og det er reelle, store livsendrende  kriser. Jeg er virkelig glad i han, og magefølelsen sier jeg skal vente på han. Han er også tydelig på at han kommer tilbake til meg, og vil fortsette. Men er den usikkerheten da. Men da skal jeg gi han tid, og se ting an. Han er verdt det.

Skrevet

Hvis livskrisen er ett samlivsbrudd ville jeg uansett skygget banen. Man vil ikke være en rebound😜

Anonymkode: 1d442...f23

• Nyttig 2
Skrevet

Å, må man ha kontakt hver dag og helst flere ganger om dagen når man dater? Jeg visste ikke det var regler for slikt. Ja, ja jeg begynner å trekke på åra, skjønner jeg.

Anonymkode: 8f2da...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...