Gå til innhold

hva betyr det for deg å ha en mann i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

betyr det at du er stødig og har kan få brukt all din energi på dine interesser? Annet?

hva har du å si til kvinner som ikke har en mann i livet som elsker henne?

Anonymkode: 542ef...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ham mest for økonomisk støtte og som samtalepartner. Men vi er heldigvis særboere, kunne aldri bodd med ham.

Anonymkode: c49d3...c8b

Skrevet

Er vel like verdifull uansett, vil jeg si :) I et godt forhold kan man bruke tid på egne interesser. Pluss tid sammen til det man ønsker. Men være singel er da ingen krise heller. Hvorfor være i et forhold bare for å være i et forhold. Vent til følelsen treffer gjensidig. Nyt ellers livet som det er. ;)

Anonymkode: 594b2...36f

Skrevet

Akkurat nå betyr det enormt da han merket at jeg ikke fikk sove, holdt meg en stund, pratet, tilbød å stod opp med meg, og sa at jeg skulle vekke han om jeg trengte det. Og ikke minst at jeg vet jeg kan krype inntil han om jeg kjenner jeg klarer å sovne igjen. 

Anonymkode: 65743...0c8

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Han er min klippe og bauta og jeg er hans. Han er og min beste venn, jeg elsker alle opplevelser vi har sammen.

Anonymkode: 15a73...e5f

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Var alene i 8 år før jeg traff mannen min. Var fullt opptatt m/jobb, trening sammen med venner mm. Dro på ferier med de eller alene av og til. Jeg har alltid måttet  klare meg selv økonomisk og på andre måter i livet. Har aldri fått noe gratis. Har vært gift i 20 år nå og han er det beste som har skjedd meg. Føler meg elsket og ønsket. Han har vært og er bautaen i livet mitt. Vi er alltid sammen og har mange av de samme interessene og verdigrunnlaget.. Det tror jeg er viktig for å kunne ha et stabilt og godt forhold. Vi setter stor pris på hverandre.😌🙃♥️

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg føler at det er langt mellom menn som ikke bare vil ha en ny mamma. Så akkurat nå føles det som at en kjæreste ville blitt barn nr 3. Been there, done that, bought the T-shirt. Skjer ikke igjen. 
Skulle det dukke opp en moden, pålitelig og trygg mann så sier jeg ikke nei, men jeg er såpass selvstendig at jeg har det veldig fint alene også. Ingen grunn til panikk. 

• Liker 1
Skrevet

Hm, det handler ikke om å ha en mann, men å ha en god mann. 

En god mann som kjæreste er som en god venn, bare bedre. Mer optimisme i livet. Ikke mer mening, for mye annet gir mening også.

Anonymkode: 0f3df...5c5

• Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...